فرمانده سپاه مقداد در گفتگو با ۸دی:

دستگیری سارقان کابل برق با تلاش بسیجیان گشت رضویون در خشکبیجار

فرمانده سپاه مقداد، گفت: یکی از معضلات و مشکلات منطقه سرقت کابل برق و تلفن است، در این راستا سارقان با تلاش بسیجیان گشت رضویون دستگیر شدند.

دستگیری سارقان کابل برق با تلاش بسیجیان گشت رضویون در خشکبیجار

“نادر حامدی” فرمانده سپاه مقداد در گفت و گو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه هر پایگاه بسیج حداقل یک تیم گشتی رضویون دارد اظهار کرد: تیم های گشت رضویون در تمام طول سال در راستای برقراری امنیت پایدار در محل خدمت خود مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات و مشکلات منطقه سرقت کابل برق و تلفن است، افزود: این مسئله برای مردم منطقه مشکلاتی را فراهم کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد تصریح کرد: ساعت پنج صبح امروز ۴فروردین ۲ نفر از بسیجیان منطقه خشکبیجار به خودرویی مشکوک شدند و بعد از بازرسی متوجه شدند که در داخل خودرو این فرد مقداری کابل و سیم برق وجود دارد.

وی با بیان اینکه سارقان اقدام به فرار می کنند اما با مقاومت این پدر و پسر بسیجی روبه رو شده و دستگیر می شوند، گفت: متاسفانه این دو بسیجی ما مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه حال عمومی این دو بسیجی مساعد و رو به بهبودی است.

حامدی خاطرنشان کرد: گشت رضویون در کنار ناجا در راستای امنیت پایدار تلاش می کند که انتظار مساعدت و کمک مسئولین برای بهره برداری از این ظرفیت مردمی را داریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه