دستگیری سارقان غیر بومی منازل در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری دو سارق حرفه‌ای غیربومی منازل در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان غیر بومی منازل در لاهیجان

به گزارش ۸دی، سرهنگ حمید محمدی‌نسب گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر حضور سارقان در یک خانه ویلایی در این شهرستان بلافاصله ماموران یگان امداد به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه سارقان با مشاهده پلیس بلافاصله از محل متواری شدند اضافه کرد: سارقان در حین فرار به هشدار‌های پلیس توجهی نکردند، ولی با تیراندازی ماموران یگان امداد، سارقان خود را تسلیم قانون کردند.

وی گفت: در بررسی‌های پلیس مشخص شد این دو سارق وارد منزل شده و پس از مشاهده صاحبخانه با او درگیر و با ضربات چاقو وی را مجروح کردند.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه برابر اعلام پزشک معالج، حال عمومی مرد ۴۰ ساله صاحبخانه مساعد است افزود: دو متهم ۳۰ و ۲۲ ساله در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی به ۷ فقره سرقت از منازل اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با تاکید بر سپردن خانه به همسایگان مورد اعتماد در هنگام سفر‌های نوروزی خاطرنشان کرد: مردم نسبت به اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های پارک شده و سرنشینان آن در پیرامون منزل خود بی تفاوت نبوده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، شماره و سایر مشخصات آن‌ها را سریع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه