رئيس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری ۱۲۲ سارق در سومین روز از طرح مبارزه با سرقت در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری ۱۲۲ سارق در سومین روز از طرح عملیاتی مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در گیلان خبر داد.

دستگیری ۱۲۲ سارق در سومین روز از طرح مبارزه با سرقت در گیلان

به گزارش هشت‌دی علیرضا حدادی در گفتگو با خبرنگاران ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار کرد: امنیت، محصول یک فرایند جمعی است و به‌عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت‌های خرد و مهم در سطح استان، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در سومین روز از اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات جداگانه، ۱۲۲ سارق در سطح استان گیلان دستگیر شد، تصریح کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۶۰ فقره سرقت مهمه و ۸۳ فقره سرقت خرد اعتراف کردند.

حدادی بیان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی در پایان عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: توجه مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه