۲۸۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند

“آبتین حیدرزاده”، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در حال حاضر ۲۸۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند، یکی از انتظارات و خواسته‌ها ما از هموطنان این است که با توجه به شرایط شکننده گیلان به این استان سفر نکنند.

۲۸۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند

به گزارش ۸دی، “آبتین حیدرزاده”، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان وضعیت شکننده استان گیلان از نظر کرونا، گفت: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان در حال حاضر نیز عدد قابل توجهی است. وی به تلاش‌ شبانه‌روزی تیم‌های درمانی در مرکز استان و شهرستان‌ها برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: یکی از انتظارات و خواسته‌ها ما از هموطنان این است که با توجه به شرایط شکننده گیلان به این استان سفر نکنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر لزوم رعایت دستور العمل‌ها و عدم حضور در مکان‌های مسقف، گفت: حضور در اماکن مسقف و اجتماعات میزان انتقال و ابتلاء به کرونا را افزایش می‌دهد. انتظار داریم با همکاری و مشارکت مردم و رعایت دستور العمل‌ها، استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماع و دورهمی‌ها و رعایت فاصله اجتماعی بتوانیم امسال کرونا را شکست دهیم.

“حیدرزاده” با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸۸ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۶۸ نفر طی شبانه‌روز گذشته به مجموع این بیماران اضافه شده است. ۷۲ نفر از این بیماران بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند و ۷ نفر از این بیماران در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه