اولین جشنواره مجازی ره آورد سرزمین نور برگزار می شود

 مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان از اولین جشنواره مجازی ره آورد سرزمین نور دانش آموزی خبر داد.

اولین جشنواره مجازی ره آورد سرزمین نور برگزار می شود

 سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه در گفتگو با هشت دی با اشاره به برگزاری جشنواره مجازی ره آورد سرزمین نور اظهار کرد: سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان برای ایجاد انگیزه لازم و تقویت در روحیه ایثار و شهادت جشنواره ره آورد سرزمین نور با محوریت مکتب شهید سلیمانی برگزار می نماید.

وی راهیان نور، دفاع مقدس، علما و دفاع مقدس، نیروهای مردمی و بسیجی و اصناف در دفاع مقدس، امام و دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مدافعان حرم و شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی را از بخش های اصلی جشنواره ره آورد سرزمین نور عنوان کرد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان، اضافه کرد: سربازان در گهواره و جرقه انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، نقش کودکان و نوجوانان در دفاع مقدس، نقش جوانان در دفاع مقدس، نقش رهبری امام در پیروزی دفاع مقدس و علل شکست صدام با وجود ارتش و امکانات کم نظیر را از محورهای فرعی جشنواره می باشند.

سرهنگ محمدعلی ستیزه، دستاوردهای مادی و معنوی دفاع مقدس، چرایی تقدس مبارزه با رژیم بعث و صدامیان، علل تاکید رهبری بر ثبت، حفظ، نشر و فراموش نکردن دفاع مقدس و چگونگی تداوم راه شهدا برای دانش آموزان از دیگر بخش‌های فرعی جشنواره ره آورد سرزمین نور برشمرد.

وی بیان داشت: دانش آموزان متوسطه اول و دوم برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در قالب ویدئو خاطره ۳ دقیقه، شعر، موبایل گرافی، دلنوشته، سرود، پادکست صوتی، نماهنگ حداقل ۳ تا ۵ دقیقه، مستند کوتاه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ارسال نمایند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان بیان داشت: علاقه مندان جهت شرکت در بخش های مختلف جشنواره آثار خود را می توانند به ایمیل arghavan.sam@mailfa.comیا به نشانی رشت – کمربندی شهید بهشتی_سپاه قدس گیلان _سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری ارسال کنند.

سرهنگ ستیزه شماره تماس ۳۳۱۴۲۱۵۲ _۰۱۳ را به عنوان مرکز پاسخگویی دبیرخانه جشنواره مجازی ره آورد سرزمین نور معرفی کرد.

به گفته وی علاقه مندان تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه