رفع مشکلات حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی اولویت نمایندگان استان گیلان

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مکانیزه کردن کشاورزی، افزایش سطح تولید و موضوع نهاده های کشاورزی از اولویت‌های اصلی مجمع نمایندگان استان گیلان است که هر یک از این بخش ها به لحاظ مدیریتی دارای اشکالات اساسی است.

رفع مشکلات حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی اولویت نمایندگان استان گیلان

به گزارش ۸دی، سیدعلی آقازاده دافساری، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استان ما یک استان کشاورزی افزود: باید در حوزه صنعت توریسم و رفع مشکلات کشاورزی تلاش بیشتری کنیم

وی ادامه داد: مدیریت شهری و مسائل زیست محیطی یکی از مهمترین مسائل حوزه انتخابیه بنده است. مکانیزه کردن کشاورزی، افزایش سطح تولید و موضوع نهاده های کشاورزی از اولویت‌های اصلی مجمع نمایندگان استان گیلان است که هر یک از این بخش ها به لحاظ مدیریتی دارای اشکالات اساسی است.

آقازاده گفت: استان ‌گیلان یک استان کشاورزی و گردشگری است در عین حال نیروهای مستعد بسیار خوبی دارد که این افراد می‌تواند در خصوص صنایع تبدیلی، صنایع دستی و مشاغل خانگی مشغول به کار شوند ولی به دلیل وجود انواع کمبود ها نتوانستیم در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی و اقدامات خوبی انجام دهیم که به شدت در این حوزه عقب افتاده ایم از طرفی اشتغال روستایی با مشکل جدی روبه‌روست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به توریستی بودن استان گیلان که همه ساله شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی هستیم بحث صنایع دستی که یکی از شاهکارهای هنری هنرمندان گیلانی است مغفول مانده و متاسفانه نتوانستیم از این فرصت و ظرفیت استفاده بهینه داشته باشیم.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه