دستگیری عاملان قمه‌کشی شهرستان تالش در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ نفر از عاملان قمه‌کشی شهرستان تالش در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

دستگیری عاملان قمه‌کشی شهرستان تالش در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش ۸دی، سرهنگ عزیزاله ملکی، در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان تالش در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری و قمه‌کشی توسط اراذل و اوباش در میدان امام خمینی، بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی در صحنه وقوع جرم اقدامات لازم برای دستگیری متهمان به اجرا در آمد و متهمان از بیم دستگیری، با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس اذعان کرد: ۳ نفر از عاملان این درگیری با هماهنگی مرجع قضائی در کمتر از ۲۴ ساعت با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: یکی از متهمان که هنگام فرار از دست ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده بود نیز برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های شهر رشت منتقل شد.

سردار ملکی در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سایر متهمان این پرونده در دستورکار پلیس قرار دارد بیان داشت: تامین و ارتقاء امنیت روانی مردم همواره یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس است و نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضائی با برهم زنندگان نظم و امنیت مردم، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
جناب فرملنده انتظامی این صحنه ها باعث کاهش شدید امنیت عینی و بخصوص امنیت ذهنی شهروندان می شود.به جای مصاحبه های آنچنانی که معمولا با قید ۲۴ ساعته هم همراه است اولا علت وقوع چنین حوادثی را که دارای توالی در استان هست را بررسی کنید. ثانیا گزارشی به مردم ارائه که اقدامات پیشگیرانه و پیش دستاته تان در این حوزه چیست؟
در حاشیه