فرمانده انتظامي گیلان:

برقراری امنیت جامعه مهمترین هدف ماموریت‌های ناجا است/ تاکید بر اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برقراری امنیت در جامعه مهمترین هدف ماموریت‌های ناجا است به اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی تاکید کرد.

برقراری امنیت جامعه مهمترین هدف ماموریت‌های ناجا است/ تاکید بر اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی

٬ سردار “عزیزاله ملکی” در جلسه‌ای که با حضور مسئولان انتظامی در ستاد انتظامی شهرستان املش برگزار شد از عملکرد کارکنان انتظامی استان در برقراری امنیت به خصوص در امر خطیر انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر کرد.
وی اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه با شرکت در انتخابات، دشمنان انقلاب را کاملا ناامید و بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کارکنان انتظامی در برقراری امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند افزود: برنامه‌ریزی دقیق٬ قانونمند و داشتن هدف٬ مهمترین گام در موفقیت کارکنان انتظامی در انجام ماموریت‌های محوله است.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه برقراری امنیت در جامعه مهمترین هدف در ماموریت‌های ناجا است به اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی تاکید کرد و گفت: با توجه به شروع تعطیلات تابستان و ورود مسافران به استان، طرح ارتقاء امنیت اخلاقی باید در تمام سواحل و تفرجگاه‌ها به صورت دقیق اجرا شود.
سردار ملکی در پایان نقش مشارکت مردم و سایر نهادها را برای پیشگیری از وقوع جرائم بسیار مهم قلمداد کرد و اذعان داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد مجرمان و متخلفان سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد که تعامل و همکاری مردم و نهادها در این زمینه نقش اساسی دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه