توقیف خودروی ۵ میلیاد تومانی در آستارا

فرمانده انتظامی گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش ۵ میلیارد تومان در شهرستان آستارا خبر داد.

توقیف خودروی ۵ میلیاد تومانی در آستارا

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان بر برخورد قاطع مجموعه انتظامی با برهم زنندگان امنیت اقتصادی تاکید کرد و با بیان اینکه اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و سودجویان سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد، اظهار کرد: مقابله با قاچاق نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه­‌ها و مردم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بندرآستارا حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو مرسدس بنز اس ۵۰۰ را که در پشت باغ پرندگان پارک بود، مشاهده کردند، افزود: پس از بررسی و استعلامات صورت گرفته معلوم شد، مشخصات این خودرو در سیستم شماره‌گذاری همخوانی ندارد و قاچاق است.

سردار”عزیزاله ملکی” از انتقال خودرو مورد نظر با هماهنگی تعزیرات حکومتی به پارکینگ خبر داد و بیان کرد: در این رابطه متهم ۵۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی و کارشناسان ارزش خودرو قاچاق را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و گفت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه