رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی رشت:

سومین نشست نسل ماندگار در رشت برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی رشت با اعلام برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری رشت در ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

سومین نشست نسل ماندگار در رشت برگزار می شود
به گزارش ۸دی،«حمیدرضا محمدی» به مناسبت گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی رشت با بیان اینکه این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های طاغوت و سرسپردگی شاه ایران را در برابر بیگانگان در هم شکست گفت: دهه فجر فرصت تبیین ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند افزود: پاسداشت چنین انقلابی تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا است.

محمدی در ادامه به برنامه های گرامیداشت این ایام از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت اشاره کرد و از  برگزاری سومین نشست نسل ماندگار در این شهر خبر داد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی رشت اظهار کرد: این محفل خاطره‌گویی انقلاب اسلامی، همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر از طریق فضای مجازی با حضور راویان و فعالان حوزه انقلاب اسلامی برگزار می شود.

محمدی افزود:  «رشت بین دو انقلاب» نیز نام نمایشگاه اسناد و تصاویر انقلابی است که قرار است از تاریخ ۱۸ الی ۲۳ بهمن ماه در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برپا شود.

وی از برگزاری وبینار سواد رسانه با حضور «مهرداد توکلی» ساعت ۱۱ روز هجدهم بهمن‌ماه نیز خبر داد و اضافه کرد: همچنین ویژه‌برنامه ۱۳:۳۰ شامل دعوت از بزرگان شهر با خاطراتی از انقلاب ۵۷، گفتگوی جوانان نخبه و برجسته گیلان، کتاب‌خوانی و نمایشنامه‌خوانی، پخش موسیقی از خوانندگان استانی، تقدیر از بزرگان و پیشکسوتان فرهنگی و ورزشی، استند اپ کمدی و وله‌های شاد، کلیپ تصویری تاریخ انقلاب به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طریق اینستاگرام سازمان فرهنگی رشت و تلویزیون مستقر در پیاده راه فرهنگی برگزار خواهد شد.

محمدی همچنین با بیان اینکه برنامه زنده رادیویی «آوای رشت» ویژه‌ برنامه‌ ایام‌الله دهه فجر است که از ۱۲ الی ۲۲ بهمن، ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت اجرا می‌شود، افزود: برنامه «پلاک ۴۲» نیز ویژه این ایام با حضور هنرمندان مطرح استان و راویان انقلاب ۱۲ الی ۲۱ بهمن ماه از صفحه اینستاگرام سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود.

وی از برگزاری مسابقه استانی کارتون و کاریکاتور از سوی این سازمان با مشارکت خانه طراحان انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: از تمام هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست دعوت می شود تا در این مسابقه شرکت کنند.

محمدی با اعلام شرایط شرکت در این مسابقه اذعان کرد: علاقمندان می‌توانند حداکثر سه اثر خود را در اندازهA4، با وضوح تصویر(رزولوشن)  ۳۰۰dpi و فرمت qpeg، همراه با بیوگرافی هنرمند (در حد ۲۰۰ کلمه)، شماره تلفن و نشانی کامل تا ۲۲ بهمن به دبیر جشنواره «حسن صمدی»به شماره همراه ۰۹۳۶۲۶۱۸۶۰۵ ارسال کنند و توجه  داشته باشند که آثار ناقص از دور مسابقه حذف خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی رشت برگزاری مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه آقایان و بانوان و نیز مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع انقلاب را از دیگر برنامه های این سازمان به مناسبت دهه فجر دانست.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه