شجاعت سردار سلیمانی در جبهه ها وحدت آفرین بود

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه به آینده بسیار خوش بین هستیم، گفت: شجاعت سردار شهید قاسم سلیمانی در جبهه‌ها وحدت آفرین بود.

شجاعت سردار سلیمانی در جبهه ها وحدت آفرین بود

به گزارش ۸دی، سردار خسرو عروج شامگاه دوشنبه در شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بمناسبت پاسداشت حماسه نهم دیماه و در آستانه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) بندر انزلی، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت امیر المومنین(ع) شهید شد.

وی با بیان اینکه نام فاطمه زهرا (س) رمز پیروزی رزمندگان سپاه اسلام در جبه‌های نبرد علیه باطل بود، افزود: قدرت ما در مقاومت اعتقاد ماست و این امر مبنای ساخته شدن فرزندان این مرز و بوم است.

سردار عروج با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی که باید از داخل به بیرون نگاه کرد، ادامه داد: در این صورت است که صفت شجاعتی به رزمندگان داده می‌شود که وحدت آفرین بوده و شهید سلیمانی این خصوصیت را داشت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی پیرو مکتب حضرت زهرا بود، اضافه کرد: در دورانی که دنیا تمام عیار با ما در جنگ است و با استفاده از نفوذی‌ها، ترورها بدی وضع اقتصادی و سخت کردن معیشت مردم سعی در به زانو آوردن ما دارند باید در مسیری گام برداریم که صلاح ماست.

سردار عروج افزود: حماسه نهم دی و حضور با صلابت مردم ولایتمدار و حسینی ثابت کرد که روند انقلاب یک روند پویا و امیدوار کننده است و به آینده بیشتر از گذشته خوشبین هستیم و اعتقاد داریم باید این اتفاقات می‌افتاد و هم اکنون وقت آن است که در جبهه اقتصاد خودمان را نشان دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه