معاون وزیر کشور در رشت مطرح کرد

ایران امروز در بالاترین حالت دفاعی در غرب آسیا قرار دارد/ تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در سراسر جهان

“محمدحسین سپهر” با تأکید بر اینکه ایران امروز در بالاترین حالت دفاعی در غرب آسیا قرار دارد، گفت: اگر آمریکایی ها می‌توانستند به ما حمله نظامی کنند یقین بدانید که این کار را انجام می‌دادند و اگر نکردند از ناتوانی آنان است.

ایران امروز در بالاترین حالت دفاعی در غرب آسیا قرار دارد/ تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در سراسر جهان

به گزارش ۸دی، “محمدحسین سپهر” معاون وزیر کشور در مراسم سومین سالروز شهادت فرمانده جبهه مقاومت در پیاده راه فرهنگی رشت، اظهار کرد: اصلی ترین مسئله نظام سلطه با ایران اسلامی ساختار فکری حاکم بر کشور ما است که ساختاری دینی و قرآنی است.

وی افزود: قرآن، حج محمدی و پویایی نام پیامبر اسلام در مأذنه های کشورهای اسلامی سه عاملی است که دشمن به دنبال مهجور کردن آن در بین مسلمانان است.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه حاج قاسم نماد ارزشی ما است که دشمن آن را هدف قرار داد، گفت: غرب در مقابله با اسلام ایستاده است.

وی با طرح این سؤال که اغتشاشات، تحریم، لشکرکشی نظام سلطه برای چیست؟، بیان کرد: نظام سلطه غرب هر شکستی که داشته است از قرآن و اسلام بوده است و از این رو می‌گویند هیچ راهی جز سرنگونی جمهوری اسلامی نداریم.

سپهر ادامه داد: آمریکایی ها بدانند همانطور که در دفاع مقدس جوانان ما در یک جنگ جهانی هشت ساله برای حفظ کشورشان مبارزه کردند بار دیگر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و نظام سلطه در مقابل اراده ملت و جوانان ایرانی تسلیم خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه در منطقه خلیج فارس فقط نفت مسئله خیز نیست بلکه این منطقه در مرکزیت، مرکز دنیا یعنی خاورمیانه قرار دارد و این منطقه اکنون در اختیار ایران است، افزود: یکی از مسئولین آمریکایی اخیرا گفته اگر جهان را دایره‌ای فرض کنیم، خلیج فارس مرکز این دایره است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا دیگر آقای دنیا نیست و ناراحتی آن از این است که جمهوری اسلامی آقایی آنان را از بین برده است، تصریح کرد: آمریکا بداند امروز خلیج فارس در اختیار مسلمانان است و ناوهای دشمن طعمه شکار جبهه مقاومت اسلامی است.

سپهر با اشاره به اذعان دشمن بر شکست از ولایت فقیه در وقایع گوناگون از جمله در صحرای طبس، جنگ هشت ساله و…، تصریح کرد: دشمن خود اعلام کرده است و می‌گویند ما ۱۰ سال تدبیر به کار می‌بریم تا نقشه ای را در ایران پیاده کنیم اما رهبر ایران با یک سخنرانی تمام سازو‌کار ۱۰ساله ما را به هم می‌ریزد.

وی افزود: اگر کسی در برابر ادعاهای آمریکا قد علم کرد از نظر ایالت متحده تروریست نامیده می‌شود اما بدانید ما به دنبال تحقق تمدن اسلامی هستیم و دشمن از این وحشت دارد.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: ما بر باند پرواز اقتدار قرار گرفته ایم، اکنون تعامل بین سه قوا وجود دارد و نتیجه این تعامل را هم خواهیم دید و این از دلایل ایجاد اغتشاشات است زیرا دشمن از حل مسائل و مشکلات ما نگران است.

وی با تأکید بر اینکه ایران امروز در بالاترین حالت دفاعی در غرب آسیا قرار دارد، گفت: اگر آمریکایی ها می‌توانستند به ما حمله نظامی کنند یقین بدانید که این کار را انجام می‌دادند و اگر نکردند از ناتوانی آنان است.

سپهر بیان کرد: امام در پاسخ به سؤالی پیرامون چگونگی مقابله با حمله آمریکا، فرمودند: هسته‌های مقاومت حزب الله در سراسر جهان تشکیل دهید و اگر یک سیلی خوردید در هزار نقطه به دشمن سیلی بزنید.

وی تأکید کرد: اگر آمریکا بخواهد غلط اضافه کند رژیم اسرائیل چند سال آینده را هم نخواهد دید و امروز از نظر نظامی این قدرت را داریم و با همین جوانان مان رژیم صهیونیستی را ساقط می‌کنیم.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه رهبری، دین و مردم سه اصلی است که دشمن از آن وحشت دارد و برای نفوذ در کشور بر آنان هجمه وارد می‌کند، گفت: امروز بر همه واجب است تا جبهه شناختی، تبیینی، ادراکی را برای جوانان، دانش آموزان و اقشار مختلف تقویت کنند. امروز باید واکسن مقابله با دشمن را با تفکر و تبیین به فرزندان مان تزریق کنیم و نباید در برابر تحریف و جعل واقعیت ها کوتاه بیاییم. همانطور که رهبر ما فرمودند: اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم نیز شکست می‌خورد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ریشه دشمنی امریکا با ما اسلام ناب، ایران مستقل و ایران قوی است، تصریح کرد: برای حفظ نظام اسلامی در این جنگ شناختی باید به جنگ دشمن برویم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه