فرماندار لنگرود تاکید کرد:

ضرورت شناخت بهتر آسیب‌های اجتماعی در سنین کودکی و نوجوانی

فرماندار لنگرود گفت: آسیب‌های اجتماعی بسیار مورد تاکید و توجه است که باید مورد بررسی و مطالعه مجموعه‌های پرورشی و آموزشی قرار گیرد تا بتوانیم با شناخت بهتر این تهدیدات از بروز آنها جلوگیری کنیم و سلامت آینده سازان کشور را تضمین نماییم.

ضرورت شناخت بهتر آسیب‌های اجتماعی در سنین کودکی و نوجوانی

به گزارش ۸دی،رحیم حیدری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنگرود در پژوهش‌سرای معلم این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته پژوهش اظهار کرد: علم امروز بدون پژوهش اثرگذاری ندارد، همه علوم اگر مبتنی بر تحقیق و پژوهش نباشند، راکد خواهند بود لذا عرصه‌ پژوهش گستردگی فراتری را در دنیای علوم دارد.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به حادثه ترور شهید فخری‌زاده افزود: علم و محققین می‌توانند دنیای امروز را به سمت پیشرفت و توسعه ببرند، نخبگان و پژوهشگران سرمایه‌های علمی جامعه هستند و استکبار همواره در تلاش است که به آنان آسیب وارد کند، خون هر شهیدی افراد دیگری را پرورش داده است.

وی گفت: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های آینده ساز جامعه هستند که آموزش و پرورش رسالت مهم را در راستای پرورش آنها بر عهده دارد؛ آسیب‌های اجتماعی بسیار مورد تاکید و توجه است که باید مورد بررسی و مطالعه مجموعه‌های پرورشی و آموزشی قرار گیرد تا بتوانیم با شناخت بهتر این تهدیدات از بروز آنها جلوگیری کنیم و سلامت آینده سازان کشور را تضمین کنیم.

اهدای ۳۸ دستگاه گوشی به دانش‌آموزان

حیدری تصریح کرد: در خیلی از ادارات با ضعف اینترنت مواجه هستیم و چنانچه اگر دستگاهی تمایل دارد که از فناوری فیبرنوری برخوردار شود باید هزینه‌های لازم را پرداخت کند.

وی ادامه داد: ۹۸ درصد جمعیت شهرستان باسواد هستند و این شهرستان رتبه پنج باسوادی استان را داراست. همچنین ۱۳ نفر از آموزشیاران این شهرستان توانستند جذب آموزش و پرورش شوند.

فرماندار لنگرود از اهدای دستگاه هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و افزود: ۳۸ دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه