فرماندار لنگرود:

رانش زمین در اطاقور برق ۷۵ خانوار را قطع کرد

فرماندار لنگرود از رانش زمین بر اثر بارش شدید باران در منطقه اطاقور خبر داد و گفت: این اتفاق موجب افتادن تیر برق و قطع برق ۷۵ خانوار شد که تا ساعاتی دیگر منطقه از خطر خارج و برق وصل می‌شود.

رانش زمین در اطاقور برق ۷۵ خانوار را قطع کرد

به گزارش هشت‌دی محمدرضا جلالی امروز در حاشیه بازدید از بخش اطاقور اظهار کرد: بر اثر شدت بارش‌ باران در اطاقور رانش زمین در برخی از مسیرها رخ داده است، همچنین شاهد چند نقطه آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها در سطح شهر لنگرود بودیم که در حال رفع است.

وی در ادامه با بیان اینکه رانش در منطقه اطاقور موجب افتادن تیر برق و قطع برق ۷۵ خانوار شده است، افزود: همکاران توزیع برق تا ساعاتی دیگر، منطقه را از خطر خارج و برق را وصل می‌کنند.

فرماندار لنگرود تصریح کرد: رانش‌های ایجاد شده در اطاقور جزئی و اغلب بین‌راهی است که در اثر آبشستگی ایجاد شده و با حضور راهداران، مشکل در حال رفع‌شدن است.

جلالی در پایان به افزایش دبی رودخانه اطاقور و اینکه احتمال آسیب به پل و شکستگی دیواره رودخانه وجود دارد اشاره و خاطرنشان کرد: پل‌های بخش اطاقور به‌خاطر بالا آمدن سطح آب در معرض خطر هستند و تاکنون مشکلی نداشتیم و با عادی‌شدن شرایط، اقدامات اساسی را برای اصلاح و بازسازی مناطق آسیب‌دیده انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه