فرماندار لنگرود مطرح کرد:

لزوم خدمات‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی

فرماندار لنگرود با تأکید بر لزوم تلاش‌های بیشتر در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی، گفت: علاوه بر ایجاد بستر نشاط و شادابی برای مردم و آماده‌سازی اماکن گردشگری و اقامتی، شعائر دینی و مذهبی نیز باید مراعات و حفظ شود.

لزوم خدمات‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری لنگرود، محمدرضا جلالی در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز که با حضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر لزوم تلاش‌های بیشتر در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی تأکید کرد.

 وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، افزود: علاوه بر ایجاد بستر نشاط و شادابی برای مردم و آماده‌سازی اماکن گردشگری و اماکن اقامتی و مهمان‌سراها در کل شهرستان، شعائر دینی و مذهبی نیز باید مراعات و حفظ شود.

 فرماندار رشت با بیان اینکه هیچ‌گونه هنجارشکنی در ماه مبارک رمضان قابل پذیرش نیست، گفت: اقدامات و رویکرد اجرایی در این زمینه باید ناصحانه و به دور از رفتار قهرآمیز باشد.

 جلالی در بخش دیگری مدیریت ترافیک در میدان شهید املاکی را در آستانه نوروز مهم دانست و از پلیس خواست از همه ظرفیت‌های خود برای کاهش بار ترافیکی استفاده کند.

 وی همچنین با اشاره به اینکه احتمال دارد در ایام نوروز مردم و مسافران برای استفاده از سواحل چاف و چمخاله اقدام نموده و نیز مبادرت به شنا نمایند، استقرار منجیان غریق را در آن مناطق ضروری دانست.

 وی همچنین بر لزوم تنظیف سیما و منظر شهری از سوی شهرداری‌ها را در آستانه سال نو خواستار شد.

 فرماندار لنگرود در خاتمه از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، جهاد و اتاق اصناف هم خواست ضمن تأمین اقلام و مایحتاج موردنیاز ماه مبارک و ایام نوروز نظارت بیشتر و دقیق‌تری در آستانه سال نو بر قیمت کالا و خدمات داشته باشند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه