تجمع اعتراضی دانشجویان گیلان مقابل نمایندگی وزارت خارجه + تصاویر

تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی گیلان در محکومیت ترور شهید دانشمند “محسن فخری زاده” در مقابل نمایندگی وزارت خارجه در بندر انزلی برگزار شد.

تجمع اعتراضی دانشجویان گیلان مقابل نمایندگی وزارت خارجه + تصاویر

به گزارش ۸دی، پیش از ظهر امروز جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های گیلان با حضور در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه گیلان در بندرانزلی ضمن اعلام انزجار خود نسبت ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان و محکوم کردن این جنایت وحشیانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، از دستگاه دیپلماسی خواستار پاسخی کوبنده به دشمنان این مرز و بوم خصوصاً آمریکا و اسرائیل کودک کش شدند.

سید محمدجواد احمدپور، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: ما امروز در این مکان تجمع کرده ایم که بگوییم بسیاری از اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد به دلیل ضعف دستگاه دیپلماسی کشور است و خواستار انتقام سخت و پاسخ کوبنده به دشمنان نظام هستیم.

احمدپور با بیان اینکه در صورت اقدام قدرتمند تیم دیپلماسی ایران، دشمنان نظام هرگز بستری را برای انجام عملیات تروریستی در داخل کشور فراهم نمی‌دیدند، افزود:  روزی اگر دشمن در بلندی‌های جولان یکی از نیروهای ما را به شهادت می‌رساند مجبور به عذرخواهی رسمی شده و در لاک دفاعی فرو می‌رفت اما چگونه می‌شود در داخل کشور و به راحتی در مدت چند ماه، دو تن از نخبگان نظامی و علمی کشور را ترور می‌کنند بدون اینکه پاسخی برای این اقدامات وحشیانه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات غیر انسانی دشمنان نظام بدون پاسخ نمی‌ماند ادامه داد: بسیج دانشجویی گیلان با فریاد به مسئولان اعلام می‌کند که موضع مقتدرانه خود را حفظ کرده و مسیر شهید سلیمانی‌ها را ادامه دهند و با اقتدار و پاسخی کوبنده در عرصه‌های نظامی و دیپلماسی دشمن را سر جای خودش بنشانند.

احمد پور تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی باید از پیله ضعفی که به دور خود تنیده خارج شده و مسیر قبلی انقلاب که همانا عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های بین المللی است را سرلوحه کار خود قرار دهد.

گفتنی است؛ دانشجویان بسیجی معترض به ترور شهید فخری زاده پس از قرائت بیانیه‌ای با آتش زدن پرچم آمریکای جهانخوار و سر دادن شعارهایی برعلیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه خشم و انزجار خود را از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و خواستار پاسخ کوبنده دستگاه دیپلماسی کشور شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه