تکواندوکار گیلانی مدال برنز مسابقات پومسه آسیا را کسب کرد

ابراهیم خاوری تکواندکوار گیلانی مدال برنز مسابقات پومسه قهرمانی آسیا را کسب کرد.

تکواندوکار گیلانی مدال برنز مسابقات پومسه آسیا را کسب کرد

به گزارش ۸دی، محسن سترگی، رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار کرد: رقابت های پومسه( اجرای فرم) مجازی قهرمانی آسیا پایان یافت که در نهایت ابراهیم خاوری از گیلان توانست مقام سوم و مدال برنز این رقابت ها را کسب کند.

سترگی افزود: رقابت های پومسه مجازی قهرمانی آسیا طی چند روز گذشته به صورت آنلاین و در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی با ارسال فیلم از سوی نماینده کشورهای مختلف آغاز شد که این رقابت ها در مراحل مقدماتی ، نیمه نهایی و نهایی برگزار شد.

وی ادامه داد: در هر بخش هشت پومسه‌ رو راهی مرحله فینال شدند که ابراهیم خاوری تکواندوکار پیشکسوت گیلانی نیز، در بخش رقابت های استاندارد و در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال به عنوان نماینده ایران در مسابقات مجازی قهرمانی آسیا به مرحله نهایی راه یافت که در نهایت توانست مدال ارزشمند برنز قهرمانی آسیا را تصاحب کند.

وی بیان کرد: این تکواندوکار شایسته گیلانی توانست با اجرای نمایش های زیبا از مراحل مقدماتی و نیمه نهایی صعود و به جمع هشت تکواندوکار پومسه رو برتر این بخش قرار گیرد که در نهایت نیز در مرحله نهایی درخشید و روی سکوی سوم آسیا قرار گرفت.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: خاوری تکواندوکار ملی پوش و شایسته استان گیلان سال گذشته نیز در رقابت های پومسه استاندارد و در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ عناوین نخست کشور را به خود اختصاص داد و به عنوان نفر اول این رده سنی، در تیم ملی برگزیده و در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد.

سترگی تصریح کرد: البته تکواندوکار ملی پوش ایران در مسابقات پومسه مجازی قهرمانی آسیا موفق به کسب یک مدال طلا، پنج مدال نقره و ۱۱ مدال برنز شدند که یک مدال برنز سهم تکواندوکار پیشکسوت ملی پوش گیلانی در این دوره از رقابت ها بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه