مسئول معاونت تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش گیلان:

دختر رشتی قهرمان آسیا شد

  مسئول معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان گیلان گفت: نیایش علی عسکری، دانش‌آموز رشتی در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا قهرمان شد.

دختر رشتی قهرمان آسیا شد

به گزارش هشت‌دی امیر سراج در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت با شرکت ۲۳ کشور آسیایی برگزار شد، اظهار کرد: در بخش دختران، نیایش علی عسکری دانش‌آموز پایه نهم مدرسه حضرت صدیقه کبری ناحیه ۲ رشت عنوان نخست آسیا و مدال طلا این دوره از مسابقات را کسب کرد.

 وی با بیان اینکه این ورزشکار در وزن نهم با حریفان خود رقابت کرد افزود علی عسکر پس از پیروزی مقابل حریفانی از کشورهای قزاقستان، اردن و تایوان در دیدار پایانی بااقتدار حریف اهل کره جنوبی را هم شکست داد تا به این عنوان دست پیدا کند.

 وی افزود: این دوره از مسابقات در بخش دختران و پسران برگزار شد که دختران شایسته تکواندو کشورمان در این مسابقات با کسب ۵ مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 مسئول معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: در بخش پسران هم تیم کشورمان با سه مدال طلا، دو مدال نقره و دو برنز روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد. کره جنوبی قهرمان شد و اردن هم در جای سوم ایستاد.

 گفتنی است نیایش علی عسکری در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی نونهالان، خردادماه امسال توانست با شکست همه رقبا به عضویت تیم ملی انتخاب شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه