دختران ایرانی قهرمان آسیا شدند

پرونده دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با قهرمانی تیم دختران و سومی تیم پسران در بیروت بسته شد.

دختران ایرانی قهرمان آسیا شدند

به گزارش هشت‌دی، دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز دوشنبه سیزدهم شهریورماه و پس از سه روز رقابت ۲۸۵ تکواندوکار از ۲۶ کشور در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت با قهرمانی تیم ملی ایران در بخش دختران و سومی پسران به پایان رسید.

تیم ملی ۱۰ نفره دختران ایران در این دوره از مسابقات تاریخ‌سازی کرد و با کسب ۹ مدال، شش مدال طلا، دو نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تایلند نایب‌قهرمان شد و کره جنوبی روی سکوی سوم ایستاد.

برای تیم ملی تکواندو دختران ایران ساغر مرادی، آیناز نصیری، سوگند شیری، فرشته فتحی، غزال هوشمند و نیوشا شادلو ۶ مدال طلا، مطهره فتحی و روژان گودرزی دو مدال نقره و پرنیان نوری یک مدال برنز کسب کردند.

همچنین فاطمه صفرپور عنوان بهترین مربی قاره کهن را کسب کرد و آیناز نصیری هم به‌عنوان فنی‌ترین دختر تکواندوکار آسیا انتخاب و معرفی شد.

در بخش پسران هم تیم ملی ایران با دو طلا، دو مدال نقره و دو برنز عنوان سومی را کسب کرد. کره جنوبی قهرمان شد و ازبکستان در جایگاه دوم ایستاد. امیرمحمد رحمانی راد و سید محمدمتین حسینی دو مدال طلا، صدرا مقدمی و مهدی رزمیان دو مدال نقره، رادین زینالی و سینا رضا علیزاده هم دو مدال برنز برای تیم ملی پسران کسب کردند.

هدایت تیم ملی نوجوانان در گروه پسران در این دوره از مسابقات بر عهده فیض‌الله نفجم بود و جلال خدامی و مسعود کاظم‌پور نیز به‌عنوان دستیار وی را یاری دادند. در بخش دختران نیز فاطمه صفرپور هدایت تیم ملی را برعهده داشت و گیتا ویسی به همراه راحله موسویان به‌عنوان مربی وی را همراهی کردند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه