فرماندار ماسال:

دانشگاه از محورهای اصلی توسعه و پیشرفت کشور است

فرماندار ماسال با بیان اینکه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی در راستای ارتقا و تعالی دانشگاه باید کوشا بود گفت: دانشگاه یکی از محورهای اصلی توسعه در هر کشور و جامعه‌ای است.

دانشگاه از محورهای اصلی توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش ۸دی،«وحید پورحضرت» عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ماسال اظهار کرد: دانشگاه موتور محرکه و یکی از محورهای اصلی توسعه در هر کشور و جامعه‌ای است.

وی با بیان اینکه هر کشور، حکومت و دولتی از دانشگاه در حوزه صنعت تولید فرهنگ بهره برده در زمینه توسعه موفق بوده است افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه کاملا علمی و اسلامی در سطح بین الملل و یک قطب بزرگ علمی در سطح کشور است.

فرماندار ماسال گفت: قطعا ظهور و بروز این دانشگاه در عرصه علمی کشور طی۴۱ سال پس از گذشت انقلاب اسلامی یکی از محورهای توسعه ما در کشور است و از ظرفیت‌های این دانشگاه در همه حوزه‌ها اعم از فرهنگی و .. بهره برده‌ایم.

پورحضرت با اشاره به اینکه هر کجا این دانشگاه مشارکت داشته توانسته‌ایم از ظرفیت مجموعه بهره بگیریم، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ماسال در سال ۸۶ تاسیس شدو  یکی از مراکز علمی موثر در شهرستان است.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه همواره اساتید و کارمندان این دانشگاه در حماسه‌های مختلف حضور و مشارکت سازنده‌ای داشته‌اند خاطرنشان کرد: با توجه به سبقه فرهنگی که این شهرستان دارد ما با مشارکت همه و ظرفیت‌هایی که در شهرستان است آمادگی داریم که این دانشگاه را به جایگاهی که در خور مردم این شهرستان است برسانیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت امانتی بیش نیست و امروز یک مسئولیت تحویل داده می شود  و کسی دیگر تحویل می‌گیرد اظهار کرد: مسئولان باید در حفظ و حراست از این امانت کوشا باشند.

فرماندار ماسال تاکید کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی در راستای ارتقا و  تعالی این دانشگاه در شهرستان باید کوشا بود.

* وضعیت موجود دانشگاه آزاد اسلامی ماسال رنج‌آور است

حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» با تقدیر از اسلامی برای خدمات سخت‌افزاری و نرم افزاری که طی این مدت در این شهرستان کشید گفت: آرزوی موفقیت وی در مسئولیت بعدی را داریم و برای رضوی رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی ماسال هم آرزوی توفیق داریم و ان‌شاالله شاهد تحولات بیشتری باشیم.

امام جمعه ماسال با بیان اینکه توقعات و انتظار از مسئولان بومی ومحلی دو برابر می‌شود تصریح کرد: وضعیت موجود دانشگاه آزاد اسلامی ماسال رنج‌آور است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود در کیفیت بخشی، محتوا بخشی و امکانات سخت افزاری سطح این دانشگاه ارتقا یابد خاطرنشان کرد: دانشگاه اعتبار شهرستان است چرا که یکی از مولفه‌های کشورهای توسعه یافته بحث علم است.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: هرچقدر بتوانیم امکانات سخت افزاری و نرم افرازی دانشگاه‌ها را ارتقا دهیم در واقع نوعی احترام به علم و عالم و دانشجو است.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه