فرمانده سپاه سلمان ناحیه سنگر:

تبدیل کردن تهدیدات به فرصت از ویژگی های شهید سیرت نیا بود

فرمانده سپاه ناحیه سلمان شهرستان رشت با بیان اینکه شهید سیرت نیا برای روشنگری جامعه می‌دوید، گفت: تبدیل کردن تهدیدات به فرصت از ویژگی های این شهید مدافع حرم بود.

تبدیل کردن تهدیدات به فرصت از ویژگی های شهید سیرت نیا بود

به گزارش ۸دی، مراسم پنجمین سالگرد شهادت شهید سید اسماعیل سیرت نیا شامگاه امشب در مزار شهدای رشت برگزار شد.

مرتضی نورسته، فرمانده سپاه سلمان ناحیه سنگر در این مراسم با اشاره به شرایط حساس کشور و نگاه رهبر انقلاب بر گام دوم و نقش جوان مؤمن انقلابی در این عرصه، اظهار کرد: سید اسماعیل را از چند منظر ایثار، مقاومت، شهادت، اقدامات انقلابی و آتش به اختیاری می‌توان نگاه کرد.

وی با بیان اینکه اگر سید اسماعیل سیرت نیا را در حوزه رفتاری، دینی و تربیتی نگاه کنیم می‌بینیم که واقعا انسان پای کار بود، بیان کرد: نگاه این شهید به گونه ای بود که برای روشنگری جامعه می‌دوید.

فرمانده سپاه سلمان ناحیه سنگر با اشاره به توجه شهید سیرت نیا به فتح قلوب خاطرنشان کرد: تبدیل کردن تهدیدات به فرصت از ویژگی های سید اسماعیل بود.

وی ادامه‌ داد: سید اسماعیل سیرت نیا جز اولین ها برای گروه های جهادی استان بود و در عرصه کمک رسانی و کارهای جهادی همیشه داوطلب بود.

نورسته با بیان اینکه این شهید همیشه خود را به روضه های هیئت می رساند گفت: سید اسماعیل سیرت نیا در جبهه فرهنگی و همه عرصه ها پای کار ماند.

در ادامه الیاسی، دوست و همرزم شهید با بیان اینکه شهید سیرت نیا به زمان حال خود در همه بعد های فرهنگی، سیاسی و جنگی احاطه داشت اظهار کرد: شهید سیرت نیا قبل از عملیات آخر به من تاکید داشت که آیا به همسرت گفتی عملیات سخت است و بر نمی‌گردیم؟

وی با اشاره به اینکه عبادت و خدمت این شهید را کسی نمی‌توانست ببیند افزود: این بزرگوار برادری خود را در همه موضوعات اثبات می‌کرد و همیشه در کارهای خِیر مصر بود و تا نتیجه نمی گرفت آن را رها نمی‌کرد.

** اگر حواسمان به فرزندانمان نباشد دشمن آن ها را تربیت می‌کند

دوست و همرزم شهید سیرت نیا با بیان چند خاطره از حضور این شهید در سوریه ادامه‌ داد: شهید سیرت نیا زندگی خود را با حضرت زهرا(س) معامله کرد و مزد خود را گرفت.

وی با تاکید بر اینکه اکنون دشمن روبه رو نیست بلکه در خانه و در ماهواره و فضای مجازی قرار گرفته ادامه داد: از مادران خواهش می کنم فرزندان خود را با شهدا تربیت کنند و وصیتنامه آنها را بخوانند زیرا اگر حواسمان به فرزندانمان نباشد دشمن آن ها را تربیت می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه