بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان بمناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان بمناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان بمناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش ۸دی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان بمناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون

و به تحقیق در زبور، بعد از ذکر چنین نوشتیم که زمین را بندگان شایسته من به میراث می برند.

۱۰۵ انبیاء

حمد وسپاس خدایی را که هرگاه مستضعفین جهان مورد ستم مستکبرین بودند و از او طلب کمک می‌کردند به دادشان می‌رسید و دست یاری گر آنان بود. زمانی که بنی اسرائیل از ظلم فرعونیان به ستوه آمده بودند برایشان موسی را فرستاد تا راهبریشان کند.و درود بیکران به پیامبرانی که رسالتشان مبارزه با طاغوت و استکبار در سرتاسر گیتی و در همه زمان‌ها بوده است. و هزاران درود بر خمینی کبیر(ره) که در تاریک ترین برهه از تاریخ احیاگر نور هدایت و علم استکبار ستیزی بود، کسی که به ما جرات داد و ما را به این خودباوری رساند تا در مقابل ابرقدرت‌های جهان قد علم کنیم و ملجاء مظلومان جهان باشیم. امامی که تمامی روابط بین‌الملل را در دو قطب ظالم و مظلوم می‌دید و می فرمود باید آنقدر مظلومان جهان قوی شوند تا هیمنه مستکبرین را در هم بشکنند.

ما دانشجویان استان گیلان به تبعیت از امامین انقلابمان آمریکا را شیطان بزرگ دانسته و رابطه با این شیطان را جز ضرر و دوری از اهداف الهی انقلاب اسلامی نمی‌بینیم.

رابطه ما با آمریکا رابطه یک مظلوم با ظالم است رابطه یک غارت زده و غارتگر. اما فی الحال هیمنه این ام الفساد خرد شده و شنیدن صدای شکستن استخوان هایش نزدیک است.

این است همان وعده الهی.

اما عده ای دیگر بار با پروژه نخ نمای اسلام هراسی در تلاشند اهانت به مقدسات الهی و دینی را تحت عناوینی چون آزادی بیان و اندیشه و آن هم با ابزار پروپاگاندای رسانه ای غرب به افکار عمومی القا کنند.

باید به رییس جمهور خبیث فرانسه و سایر همفکران شان یادآور شویم که ما نیز بهمراه تمامی آزاده خواهان و مسلمانان بیدار سراسر جهان، این اقدامات را محکوم نموده و ایشان را به مطالعه تاریخ جهت بازخوانی سرنوشت محتوم هتاکان و مباهله گران فرا می خوانیم.

استکبارستیزی برخاسته از روحیه عدالت خواهی ملت ایران است و هر روز در دل و جان اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان انقلابی و بصیر جامعه پر شور تر می‌شود. به همین دلیل است که انقلاب اسلامی الگوی استکبار ستیزی در جهان معرفی می‌شود.

حال چه شده که این روحیه در برخی از مسئولین کشورمان کمرنگ شده و سرنوشت امورات کشور را به گوشه چشم قدرت‌های جهانی به خصوص آمریکای جنایتکار گره زده اند.

به این مسئولین گوشزد می‌کنیم به اهداف اولیه انقلاب بازگردید و دیدتان را برای پیشرفت از خارج کشور به داخل بیاورید،اگر خائن به این نظام و مردم نیستید.

به شما می‌گوییم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیچ اهمیتی برای ما و مردم کشورمان ندارد زیرا به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز(مدظله) اگر چه برخی از مشکلات این کشور منشاء خارجی دارند ولی راه حل تمامی آنها در داخل کشور است.

گوش به فرمان امام جامعه باشید تا به انقلابمان آسیبی نرسد تا بعد از گذر زمستان سختی ها که سیاهی به روی خائنین مردم و نظام می‌ماند شرمنده نباشید.

و در آخر یک بار دیگر یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشته و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را در مسیر استکبارستیزی و سرنگونی طاغوت های جهان برای برپایی تمدن بزرگ اسلامی یاری کند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه