رئیس جمعیت هلال احمر آستارا:

تلاش امدادگران برای یافتن پیرمرد آستارایی ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی برای یافتن پیرمرد ۶۲ ساله آستارایی ادامه دارد.

تلاش امدادگران برای یافتن پیرمرد آستارایی ادامه دارد

به گزارش ۸دی،«حسین خورشیدی» امروز اظهارکرد: پیرمرد ۶۲ ساله که سه روز پیش از چادر خود در منطقه گلین داشی ارتفاعات روستای میه کومه بخش لوندویل بیرون رفته تاکنون به چادر بازنگشته است.

وی با بیان اینکه تلاش بومیان منطقه برای یافتن این پیرمرد از ساعات ابتدایی آغاز شده و ظهر روز گذشته این مسئله به جمعیت هلال احمر شهرستان اطلاع داده شد، افزود: امدادگران تیم کوهستان جمعیت هلال احمر متشکل از چهار نفر با یک دستگاه خودرو بلافاصله به منطقه اعزام شدند تا جستجو برای پیرمرد گم شده را آغاز کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه تلاش شبانه روزی و بی وقفه نجاتگران برای پیدا کردن پیرمرد ۶۲ ساله ادامه دارد، تصریح کرد: در حال حاضر امدادگران تیم کوهستان هلال احمر و اهالی منطقه در حال گشت زنی در محل های احتمالی برای یافتن وی هستند.

خورشیدی گفت: به دلیل کوهستانی و صخره ای بودن منطقه جستجو اندکی کند پیش می رود.

وی خاطرنشان کرد: از اهالی و گردشگران انتظار داریم برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار در کوهستان، نکات ایمنی را رعایت کنند تا مشکلی برای آنان پیش نیاید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه