مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:

آثار و فرهنگ دفاع مقدس آینده کشور را تضمین می کند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه موفقیت های امروز به برکت معارف و فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است؛ گفت: بهره برداری از آثار دفاع مقدس و ترویج فرهنگ دفاع، آینده کشور را تضمین می کند.

آثار و فرهنگ دفاع مقدس آینده کشور را تضمین می کند

به گزارش ۸دی،سردار «حسین مصطفی پور» در آیین رونمایی از کتاب « از کوهها بپرسید» عصر امروز آدر سالن اجتماعات دانشکده پرستاری با اشاره به بیانات رهبری که یاد و نام شهدا و فداکاری های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس باید ثبت و ضبط شود، گفت: دفاع هشت ساله دفاعی بود که ملت مظلوم ما به تنهایی در برابر جهان کفر ایستادند و یک وجب از خاک مقدس را به دست اجنبی نداد.

وی دوران دفاع مقدس را درخشان ترین دوران دانست و افزود: آثار و برکات دفاع مقدس گنجینه ای است که باید از آن دُر و جواهرات گرانبها برداشت شود تا آینده این مرز و بوم تضمین شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه موفقیت ها به برکت معارف و فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است، تصریح کرد: بهره برداری از آثار دفاع مقدس و فرهنگ دفاع، آینده مرز و بوم را تضمین می کند و وظیفه ما این است که آثار و خاطرات و دلنوشته ها را بنگاریم تا برای آیندگان باقی بماند و دلسوزان دغدغه دارند که این خاطرات به موقع جمع آوری شود.

وی با اشاره به مشکلات امروز و شرایط کنونی جامعه و جنگ اقتصادی، خاطرنشان کرد: امروز باید فرهنگ و معارف هشت ساله دفاع مقدس در جامعه حاکم شود و  در مقابل شبهات در فضای مجازی،  باید متقن کار شود و همه کسانی که در دفاع مقدس نقش داشتند، پای کار آیند.

مصطفی پور ادامه داد: دفاع مقدس حوزه ای است که همه اشتراک نظر دارند  و فرهنگ و ارزش ها در جامعه باید ترویج و به آیندگان به درستی انتقال یابد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان کردک گیلان را جزو درخشان ترین و شکوهمندترین اقوام در دفاع مقدس دانست و خاطرنشان ساخت: مردم گیلان با  ۹۷ هزار رزمنده و هشت هزار شهید، اولین استانی بود که پشتیبانی از دفاع مقدس را انجام داد و در عرصه های اخیر نیز مدافعان حرم این استان خوش درخشیدند و به فرموده رهبری ”  شهدای گیلان ستارگان درخشانی هستند که در دفاع مقدس درخشیدند”.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه