استاندار گیلان:

انس نسل جدید با مفاهیم انقلاب اسلامی مایه پیروزی روزافزون است

استاندار گیلان با بیان اینکه کشور قدرتمند ایران اسلامی با همه رفتارهای ناجوانمردانه راهش را به درستی طی می‌کند، گفت: انس نسل جدید با مفاهیم انقلاب اسلامی، نوجوانان و جوانانی که قلب و جانشان با معنویت است و دل در گرو مهر خداوند دارند، مایه پیروزی روزافزون است.

انس نسل جدید با مفاهیم انقلاب اسلامی مایه پیروزی روزافزون است

به گزارش هشت‌دی، اسدالله عباسی امروز در آیین رونمایی از ۴۴ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان با بیان اینکه تحت امر ولایت فقیه هدف را درست انتخاب کردیم، اظهار کرد: مسیر صحیح همانی است که داریم پیش می‌رویم و باید به قدرت این مسیر و راه شهدا را ادامه بدهیم.

وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: مردم در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر شکوه عظمت و اقتدار نظام را به نمایش گذاشته، سنگ تمام گذاشتند و دشمن را بار دیگر مایوس کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه همه محاسبات دشمنان با حضور مردم در راهپیمایی و حمایت از نظام به هم ریخت، تصریح کرد: رسانه‌های بیگانگان بدلیل نبود موضوع، تصاویری از جاهای تروریست پروری مثل پاریس را نشان می دادند  و این توفیقات مان به‌دلیل عنایت شهداست.

عباسی با یادآوری اینکه حمایت دهه هشتاد و نودی‌ها و سرود سلام فرمانده به خودی خود، شکل نمی‌گیرد، گفت: این الطاف عنایت خداست و همچنان که کنگره شهدا با حضور  مبارک سردار دل‌ها همینطوری اتفاق نیفتاد.

این مسئول با یادآوری حضور سردار دل‌ها سردار قاسم سلیمانی در کنگره هشت هزار شهید گیلان عنوان کرد: حضور سردار دل‌ها در کنگره شهدا با دعای شهدای این خطه بود.

وی با اشاره به جایگاه رفیع و اثرگذار شهدا، به تشریح خیرات و ثمرات این عزیزان در زندگی اجتماعی و فردی جامعه پرداخت و گفت: خون مطهر شهدا تضمین‌کننده انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: دشمن تلاش کرده است که ما را در جغرافیای کشور خودمان محبوس کند اما سفر اخیر رئیس‌جمهور، یک برنامه راهبردی ۲۵ ساله طراحی نظام از دکترین اقتصادی است. کشور قدرتمند ایران اسلامی با همه رفتارهای ناجوانمردانه راهش را دارد به درستی طی می‌کند؛ درست انتخاب کردیم و هدف مان درست است. خدمت به مردم  هدف ما است و آن‌ها به معنای واقعی ولی نعمت ما هستند.

عباسی به حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان اشاره و بیان کرد: امسال در اعتکاف شاهد بودید که  بیشتر آن‌ها نوجوان بودند.

 استاندار گیلان با بیان اینکه آثار معنوی همین موضوعات و شرکت در مراسمی نورانی همچون اعتکاف است، ادامه داد: نقشه راه ما است و هر زمانی که هست باید بدانیم که مسیر تعیین شده به مسیرمان و تکلیف مان عمل کنیم.

عباسی با تاکید بر تحریر دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: قلم‌فرسایی ادبیات دفاع مقدس و وقایع آن دوران جهت انتقال به نسل آینده، باید مورد توجه قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه