امام‌جمعه رودسر: فعالیت‌های ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر برای جامعه تبیین شود

امام‌ جمعه رودسر با اشاره به اینکه فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح جامعه تبیین شود، گفت: همه در برابر انجام این فریضه در جامعه مسئول هستیم.

امام‌جمعه رودسر: فعالیت‌های ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر برای جامعه تبیین شود

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام تقی روحانی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر رودسر اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک امر مهم و وظیفه دینی و ملی است و همه در این زمینه مسئول هستیم.

وی بر لزوم پیگیری مصوبات جلسات گذشته ستاد تاکید کرد و افزود: کار فرهنگی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر باید در کنار اجرای قوانین انجام شود.

امام جمعه رودسر تنها راه ایمن سازی مردم از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی را توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و ادامه داد: توجه به این فریضه باید از سوی خانواده‌ها نیز با حساسیت خاصی دنبال شود زیرا هر چه آموزش در خانواده‌ها بیشتر و بهتر باشد تبعات کمتری را در جامعه مشاهده خواهیم کرد.

وی در ادامه خواستار تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات شهرستان رودسر شد.

وضعیت نامطلوب نوع پوشش در ادارات

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه رودسر نیز در این جلسه گفت: یکی از مأموریت‌های سپاه ایجاد و راه اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح پایگاه‌های مقاومت است.

سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل حسنی افزود: تلاش کردیم در این شوراها با شناسایی افرادی که صلاحیت لازم و آموزش دیده هستند اقداماتی انجام گیرد.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر فقط در سواحل و جنگل کمرنگ است در زمینه ادارات نیز با توجه به وجود برخی مشکلات در نوع پوشش، موضوع باید بررسی و اقدامات لازم انجام شود.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه