سرپرست منطقه دو در نشست با مالکین سینما انقلاب:

جذب و حفظ سرمایه گذاران منجر به توسعه شهر می شود/ نهایت همراهی را برای رفع موانع خواهیم داشت +تصاویر

طیبه بینا در نشست با مالکین سینما انقلاب گفت: جذب سرمایه و سرمایه گذار باعث توسعه شهر می شود و اینروزها یکی از دغدغه های مدیریت شهری رشت است.

جذب و حفظ سرمایه گذاران منجر به توسعه شهر می شود/ نهایت همراهی را برای رفع موانع خواهیم داشت +تصاویر

به گزارش ۸دی، طیبه بینا، سرپرست منطقه دو شهرداری رشت ضمن ابراز خرسندی از تصمیم مالکین سینما انقلاب برای راه اندازی مجتمع فرهنگی تفریحی در این ساختمان اظهار کردپ: شهر رشت همیشه در عرصه های فرهنگی درخشیده و در عرصه سینما و تئاتر نیز پیشتاز بوده است.

سرپرست منطقه دو حمایت از سرمایه گذاران را با اهمیت خواند و گفت: جذب سرمایه و سرمایه گذار باعث توسعه شهر می شود و اینروزها یکی از دغدغه های مدیریت شهری رشت است.

وی ادامه داد: در همین راستا تا جایی که قانون اجازه دهد نهایت همکاری و همراهی را برای رفع مشکلات و موانع و همچنین تسریع در راه اندازی این مجتمع خواهیم داشت.

طیبه بینا با بیان اینکه پروژه مذکور تلاقی هویت شهری با فرهنگ است، افزود: راه اندازی و رونق چنین پروژه هایی منجر به رونق شهر می شود و قطعا در این راستا تیم شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت حمایت های لازم را خواهند داشت.

در این جلسه طیبه بینا سرپرست منطقه دو شهرداری رشت، هومن روایی معاون فنی و شهرسازی، یوسف یزدانی معاون مالی و اقتصادی، مژگان عسکری رئیس اداره درآمد، محمد سرتیپی و علی سرتیپی مالکین سینما انقلاب، رضا عطاران از کارگردانان و بازیگران نامی کشور و سعید نعمتی از بازیگران و کارگردانان گیلانی حضور داشتند.

    

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه