کانون بسیج رسانه سپاه در صومعه سرا افتتاح شد 

کانون بسیج رسانه سپاه در صومعه سرا باحضور سرهنگ مهدی پارسا، مسئول بسیج رسانه شهرستان صومعه سرا  افتتاح شد.

کانون بسیج رسانه سپاه در صومعه سرا افتتاح شد 

به گزارش ۸دی، کانون بسیج رسانه سپاه در صومعه سرا باحضور مسئولان  افتتاح شد.

مهدی پارسا در آیین افتتاح کانون بسیج رسانه در شهرستان صومعه سرا اظهارداشت: افتتاح کانون بسیج در شهرستان ها اولویت مهم سازمان بسیج رسانه است وبا شروع به کار این کانون  و با استفاده از توانمندی و ظرفیت رسانه ای در جهت جریان سازی  انقلاب اسلامی فعالیت های  لازم صورت گیرد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان صومعه سرا افزود: تولید اخبار کیفی با نگاه امید آفرینی باید  در اولویت رسانه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه هشتمین کانون دارای اتاق کار استان در این شهرستان شروع به کار کرده است افزود:  خبرنگاران شهرستان علاوه بر فعالیت های خبری می توانند  نشست های بصیرتی  و اعتقادی را در آن دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳جامعه هدف در بسیج رسانه وجود دارد افزود:   بیش از ۴۰۰رسانه مجازی و مکتوب در گیلان فعالیت می کنند و راه اندازی این کانون ها باید در راستای   افزایش سواد رسانه ای  خبرنگاران و  بصیرت افزایی  نقش موثری داشته باشد .

پارسا درادامه با اشاره به اینکه ظرفیت تبدیل شدن دفتر ها  به کانون بسیج رسانه  در دیگر شهرستان ها وجود دارد افزود: ظرفیت جذب دیگر  فعالان رسانه مجازی و مکتوب در کانون بسیج رسانه وجود دارد.

وی در ادامه افزود: بسیج رسانه استان ۱۳گروه جهادی تشکیل داده است  که در زمینه های مختلف  وامور خیر ازجمله تهیه بسته های  آموزشی و معیشتی و …حرکت های خوبی داشته اند .

مسوول بسیج رسانه شهرستان صومعه سرا از توزیع ۵۵بسته آموزشی  و لوازم التحریر در شهرستان خبر داد وافزود: این ۵۵ بسته با حمایت گروه جهادی تحت مجموعه بسیج رسانه شامل لوازم التحریر تهیه شده است تا در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد .

مائده فلاحتکار ضیابری با اشاره به اینکه  ارزش هر  بسته  ۱۵۰ هزار تومان است افزود: برنامه های دیگر با مشارکت گروه های جهادی انجام خواهیم داد که اولویت را به کمک به دانش آموزان بی بضاعت و محروم قرار داده ایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه