مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان:

نیروی انتظامی در خط مقدم حفظ امنیت جامعه قرار دارد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم حفظ امنیت جامعه قرار دارد.

نیروی انتظامی در خط مقدم حفظ امنیت جامعه قرار دارد

به گزارش ۸دی،” محمد باقر باقرزاده” در دیدار با سرهنگ” حسین حسن پور” معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان به مناسبت روز خبرنگار امنیت امروز کشور را مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مسلح دانست.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی علیرغم برخی مشکلات و تنگناها، با عزمی استوار در راه ایجاد امنیت در جامعه محکم ایستاده است افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم حفظ امنیت جامعه قرار دارد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با تاکید بر لزوم تولید محتوا برای آگاه‌سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: در سال‌های اخیر با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب در حوزه مقابله با تهدیدات دشمن و آگاه‌سازی مردم در زمینه پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی، برنامه‌های خوبی توسط نیروی انتظامی تولید شده است.
وی با اشاره به تولیدات انجام شده جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در رسانه ملی بیان داشت: همکاری نیروی انتظامی و صدا وسیما در همه زمینه‌ها به خصوص در حوزه تولید محتوا مثال‎زدنی است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اثرگذاری تولیدات رسانه‌ای با محتواهایی با زمان کوتاه و زبان طنز در جامعه تصریح کرد: باتوجه به نظرسنجی صورت گرفته از مردم، تولید محتواهای نمایشی کوتاه و آموزشی با زبان طنز، بیشترین تاثیرگذاری را در فرهنگ سازی، افزایش نشاط اجتماعی و اجرای قانون در جامعه دارد.
وی با اعلام آمادگی همه‌جانبه صدا و سیما برای همکاری تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به ویژه در هفته نیروی انتظامی گفت: اقتدار نیروی انتظامی در مقابل دشمنان، امنیت جامعه را افزایش می‌دهد.
همچنین‌سرهنگ” حسین حسن پور” نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب صدا و سیما در بازتاب برنامه‌های نیروی انتظامی در طول سال گفت: صدا و سیما انعکاس دهنده اقدامات پلیس در برقراری نظم و امنیت جامعه و مروج فرهنگ فرهنگ قانونمداری در بین شهروندان است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ‌گیلان با بیان اینکه برقراری و حفظ امنیت در جامعه، مهمترین دغدغه نیروی انتظامی است افزود: استفاده از ظرفیت رسانه مهمترین وسیله برای آگاه‌سازی عمومی و مقابله با تهدیدات دشمنان است.
سرهنگ حسن پور با اشاره به مدیریت و برنامه ریزی خوب صدا و سیما برای مقابله با تهدیدات دشمن افزود: انعکاس اخبار و اقدامات پلیس در مقابله با قانون¬‌شکنی باعث آرامش خاطر مردم و عبرت برهم زنندگان امنیت جامعه می¬شود.
گفتنی است، در پایان این دیدار سرهنگ حسن پور ضمن حضور در خبرگزاری صدا و سیما و دیداری صمیمانه با خبرنگاران از فعالان عرصه رسانه با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه