جانشین فرمانده انتظامی گیلان در معارفه فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه:

پلیس گیلان پاسخگوی ۲ میلیون تماس تلفنی شد

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیون و ۵۴۸ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی برقرار شده که ۵۰۵ هزار تماس، منجر به عملیات و حضور نیرو‌های انتظامی در محل شده است.

پلیس گیلان پاسخگوی ۲ میلیون تماس تلفنی شد

به گزارش هشت‌دی، سردار حسین حسن‌پور در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه امسال، تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ در گیلان ۳۶ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیون و ۵۴۸ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که ۵۰۵ هزار تماس، منجر به عملیات و حضور نیرو‌های انتظامی در محل شده است. همچنین یک میلیون و ۹۱۰ هزار تماس هم ارشادی بود که با راهنمایی‌های پلیس به سوالات مردمی پاسخ داده شد.

وی با اشاره به پاکسازی بیش از ۳ هزار محله، تفرجگاه و مکان‌های حضور معتادان در گیلان با اجرای طرح پاکسازی پلیس افزود: با همراهی مردم از ابتدای امسال تاکنون ۴تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط و اعضای ۲۸باند قاچاقچی هم در این رابطه دستگیر شدند.

در ادامه این مراسم رضا شمسایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی آستانه‌اشرفیه معرفی شد و از زحمات سید مهدی نجفی‌پور فرمانده پیشین انتظامی این شهرستان تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه