در مجلس ششم چه کسی حرف دشمن را تکرار کرد؟! + فیلم

بسیارند افرادی که در زمره سیاسون اصلاح طلب، قابل احترم اند و در چارچوب نظام فعالیت می کنند. اما آنکه شعار “کلمو الناس علی قدر عقولهم” سر می دهد و هم آشنای آن وکیل الدوله ای است که این روزها دستش از مجلس کوتاه شده! یادش نرود که در مجلس ششم با هم مسلک هایش چه بر سر منافع این کشور آورده اند؟!

در مجلس ششم چه کسی حرف دشمن را تکرار کرد؟! + فیلم

به گزارش ۸دی، در آستانه ماه محرم و قیام خونین امام حسین (ع) هستیم. اهمیت این قیام همان‌قدر بس که امام (ره) فرموده‌اند که ما هر چه داریم از محرم است و از مجالس حسینی… از امامی که برای “اصلاح” امت جدش قیام کرد. این یعنی اصلاح و طرفداری از اصلاحات ریشه در فرهنگ مردم ایران اسلامی دارد پس طرفداری از این فرهنگ هم لازم است و هم واجب.

اما چند سال پیش بود که عده‌ای با تابلوی اصلاحات و اصلاح‌طلبی در سپهر سیاسی ایران خودشان را مطرح کردند. جریانی اتوکشیده که شاید مردم فارغ از جنگ و اسیر کارگزارانی که شاه‌بیتش کرباسچی و… بود به درست شدن اوضاع دل‌بسته و نتیجه آن شد که قوه مجریه و مقننه را با اعتماد به این جریان، به آن‌ها سپردند.

به‌عنوان مثال افرادی با همین شعار توانستند با اکثریت آرا وارد مجلس ششم شوند.

نتیجه آنی شد که ماجرای تیره روزی کشور را استارت زدند. آن‌چنان طناب پاره کردند که حتی به نمکدان هم رحم نکردند چه برسد به نمک! در میان بهت مردم و دلسوزانِ نظام دیدند که تمامیت کشور را به سمتی بردند که هنوز هم بعد سال‌ها مردم‌دارند تاوانش را پس می‌دهند.

حال سؤال این است کسی که به نام اصلاحات وارد قوه تصمیم سازی کشور شده، اما منافع کشور را به چوب حراج می‌زند آیا در راه اعتلای نظام یا مردمی که صاحب اصلی آن هستند گام برمی‌دارد یا در راستای دشمنان انقلاب و مردم؟!

اگر بگوییم این چالش‌های امروز جامعه و گستاخی امروزی برخی کشورهای زیر پونزی! برای کشورمان از زمانی آغاز شد که اول به ولایت‌فقیه به‌عنوان ستون اصلی حکومت تاخته شد و بعد برخی‌ها دهان‌گشادشان را باز کردن و اسرار نظام را از میز خطابه مجلس فریاد زدند! بیراه گفته‌ایم؟

آیا همین آقایان و خانم‌ها نبودند که بانام اصلاح‌طلبی به اوباما نامه نوشتند و گرا دادند و خواهان تشدید تحریم‌ها علیه مردمی شدند که سال‌ها از جیبشان ارتزاق کرده بودند؟!

آیا همین آقایان نبودند که در روزنامه‌های خودشان آن‌قدر لجن پراکنی کردند تا فتنه‌های متعددی مانند کوی دانشگاه و… را به امنیت کشور تحمیل کنند؟

آیا همین آقایان نبودند با “جورج سورس” ها به مشورت نشستند تا چگونه فتنه را در داخل کشور رقم بزنند و به خیال خود انقلاب مخملی برپا کنند نظامی که مرهون و مدیون خون پاک هزاران شهید هست را ساقط کنند؟

حال بگویید این افراد با این طرز فکر طرفدار مردم هستند و خود را خادم مردم می‌دانند؟!

بسیارند افرادی که در زمره سیاسون اصلاح طلب، قابل احترام اند و در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند. مبحث آنان جداست اما آنکه هم شعار ” کلمو الناس علی قدر عقولهم” سر می‌دهد و هم آشنای آن وکیل الدوله‌ای است که دستش از مجلس کوتاهش و بسیاری از امتیازاتش را درخطر می‌بیند، یادش نرفته که در مجلس ششم باهم مسلک‌هایش چه ها که نکرده؟!

در مجلس ششم؛ چه کسی حرف دشمن را تکرار کرد؟!

بازخوانی تجربه‌ای از مجلس ششم که دغدغه عده‌ای از نمایندگان آن نه معیشت بود و نه، صلاح سیاست.

احمد شیرزاد نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم در ۳ آذر ۱۳۸۲ در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس، همه دستاوردهای هسته‌ای را زیر سؤال برد تا خواسته دشمن در آن دوران برآورده شود.

رهبر معظم انقلاب با رمزگشایی نفوذ در مجلس ششم، فرمودند: «در دورانی که هیأت مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان، مشغول مذاکره سخت و درواقع مبارزه با طرف مقابل بود و رئیس‌جمهور محترم فعلی نیز، رئیس هیئت مذاکره‌کننده بود، عده‌ای طرحی سه فوریتی را به مجلس آوردند که تأیید حرف طرف مقابل ما در مذاکرات بود و رئیس‌جمهور محترم فعلی در آن زمان از این طرح گلایه کرد و گفت این طرح به نفع دشمن است.»

 بحث فعالیت‌های هسته‌ای ایران از چه زمانی و به چه دلایلی مورد حساسیت و توجه خاص غرب قرار گرفت؟!

 مهدی محمدی، کارشناس مسائل سیاسی، در خصوص تاریخچه‌ای از وضعیت هسته‌ای ایران تا پیش از دولت هشتم می‌گوید:

«در ماه اوت سال ۲۰۰۲ میلادی هم‌زمان با مردادماه ۱۳۸۱ از جانب برخی منابع غربی ادعا شد که برنامه هسته‌ای ایران لو رفته ‌است. البته درواقع ما چیزی به نام لو رفتن نداشتیم، چراکه آغاز به کار تأسیسات هسته‌ای نطنز از فوریه سال ۲۰۰۳(م) به اطلاع آژانس رسیده بود و ۶ ماه بعد از اوت ۲۰۰۳، تزریق گاز تحت نظر آژانس انجام شد؛ می‏دانید تعهد ایران طبق پادمان فقط این است: «تأسیسات خود را ۶ ماه قبل از ورود مواد رادیو اکتیو به آن، به آژانس اظهار کند» و بیش از این تعهدی ندارد. بحث لو رفتن فعالیت‌های هسته‌ای ایران با نطق احمد شیرزاد، نماینده اصلاح‏طلب در مجلس ششم مطرح شد که نظام را به پنهان‌کاری ۱۸ ساله متهم کرد».

کسی اصلاح‌طلب‌ها را به ماهواصلاح طلب، آمریکایی ندانسته و نمی‌داند ولی گاهی افرادی در این جناح سیاسی موضع‌گیری‌های می‌کنند و کرده‌اند که به‌پای این جناح نوشته‌شده است. که اتفاقاً آن‌وقت‌ها سردمداران گیلانی این حزب سکوت پیشه کرده و لام تا کام حرفی نمی‌زنند!

کسی طرفدار تمامیت‌خواهی نیست ولی مادامی‌که برخی از افراد خودشان را پدرخوانده اصلاح‌طلبانی می‌دانند که کارنامه‌شان بوی وابستگی و خیانت چه خواسته و چه نخواسته می‌دهد باید این حرف‌ها را بشنوند.

امروز اگر دلار بالای ۲۰هزارتومان است و کارخانه‌هایی که امید هزاران کارگر است یکی پس از دیگری بسته می‌شود کلاه‌خودتان را بکنید قاضی تا ببینید کدام جناح مسببش شده؟! جزء این است کسانی که پرچم اصلاح‌طلبی دارند و دل‌سوخته لیبرال هستند باعثش شده‌اند؟

مجلسی که بزرگ‌ترین افتخارش عکس افتخار باخانم موگرینی بود لبریز از کدام جناح سیاسی بود؟! و آیا باعث بی‌آبرویی نظام نشد؟!
به همه اصلاح‌طلبانی که دلداده نظام، مردم و انقلاب هستند عرض ارادات داریم همان‌هایی که در راستای منافع ملی و میهنی قدم برمی‌دارند و سرمایه انقلاب هستند اما سر صحبت باکسانی است که سعی می‌کنند از آبروی دیگران برای آبروی نداشته خود آبرویی کسب کنند.

راستش را بخواهید “درست است بوی کباب به مشام می‌رسد ولی دارند خر داغ می‌کنند” فرزندان انقلاب چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا کنار هم برای اعتلای انقلاب و نظام تا پای جانشان می‌جنگند؛ هرچند این وسط چند ورشکسته سیاسی گدایی اعتبار و آبرو هم بکنند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه