نگاهی به تعارض رفتاری نسل اکبرپونزها از “میترا استاد” تا “مهسا امینی”/ اصلاح‌طلبان؛ خوشحال از فوت “مهسا امینی”

اصلاح‌طلبان هرازگاهی برای احیای سیاسی خود یک موضوع را دستاویز می‌کنند و اینبار خون مهسا بهانه خوبی برای موج‌سواری است. نسل اکبرپونزها و کاسبان جان و نام زنان، دغدغه ای جز پیشبرد منافع سیاسی خود و بازگشت شرایط تحقیر و فشار بر مردم در دوره روحانی ندارند.

نگاهی به تعارض رفتاری نسل اکبرپونزها از “میترا استاد” تا “مهسا امینی”/ اصلاح‌طلبان؛ خوشحال از فوت “مهسا امینی”

به گزارش ۸دی، خبر عارضه قلبی برای یک خانم در کلاسهای آموزشی پلیس، کافی بود تا سایبری‌های گوش به زنگ BBC و اینترنشنال، با هدف مقابله با قانون حجاب، دروغ ضرب و شتم این خانم توسط پلیس را نشر و با تحریک احساسات ژست حمایت از زنان بگیرند.

این درحالی است که دقیقا همین افراد ازجمله خاتمی به عنوان استاد محمد علی نجفی، ابطحی، مولاوردی، ابتکار، عارف، عبدی و… جان مهسا امینی را که در یک عارضه و بدون خشونت پلیس از دست رفته را بازیچه اهداف سیاسی و حمله به پلیس قرار دادند.

افرادی که یا از قاتل میترا استاد که با ضرب ۵ گلوله این زن بی دفاع را کشت حمایت کرده و یا با بی شرمی سکوت کرده بودند، از این رو شاید بتوان اصلاح‌طلبان را خوشحال‌ترین جریان از فوت مهسا امینی دانست؛ جریانی که هرازگاهی برای احیای سیاسی خود یک موضوع را دستاویز می‌کند و اینبار خون مهسا بهانه خوبی برای موج‌سواری است.

نسل اکبرپونزها و کاسبان جان و نام زنان، دغدغه ای جز پیشبرد منافع سیاسی خود و بازگشت شرایط تحقیر و فشار بر مردم در دوره روحانی ندارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه