عصبانیت اصلاح طلبها از حضور رئیسی در کنار مردم و ترس از مقایسه با دولت روحانی

حضور میدانی رئیس جمهور در کنار مردم و سرکشی به واحد های تولیدی تعطیل شده و کارگران بیکار شده در زمان دولت روحانی، عصبانیت چهره ها و رسانه های حامی روحانی را به دنبال داشته است.

عصبانیت اصلاح طلبها از حضور رئیسی در کنار مردم و ترس از مقایسه با دولت روحانی

به گزارش ۸دی، حضور میدانی رئیس جمهور در کنار مردم و سرکشی به واحد های تولیدی تعطیل شده و کارگران بیکار شده در زمان دولت روحانی، عصبانیت چهره ها و رسانه های حامی روحانی را به دنبال داشته است.

سایت انتخاب به نقل از پزشکیان تلویحا با حمله به مصوبات استانی دولت، از رئیس جمهور خواسته اند که از دیدار و گفتگو با مردم خودداری کند!

خانه نشینی و دفتر نشینی وزرا، مسئولین و رییس جمهور دولت قبل باعث شد که حیاتی ترین نیازهای مردم از جمله واکسیناسیون سراسری به تعویق افتاده و جان هزاران ایرانی قربانی بی تحرکی جریان سیاسی وابسته به غرب شود.

بسیاری از فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور با پویش محاکمه روحانی خواستار رسیدگی به بحران سازی های دولت گذشته برای مردم شده اند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
۸ دی نیوز خجالت نمی کشی داعیه انقلابی گری داری و دروغ می گویی؟ اصل خبر را برایت می فرستم تا مخاطبت را جاهل فرض نکنی (انتقاد پزشکیان از سفرهای بدون پشتوانه رئیسی/مصوبات استانی احمدی‌نژاد ۱۰۰ سال دیگر هم اجرا نمی‌شوند چه برسد به رئیسی! 🔸نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم: 🔹اینکه به عنوان یک مسئول به میان مردم می‌روند تا از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌ها باشند فی‌نفسه قابل تقدیر است اما گاهی مصوبات این سفرها غیرعلمی است. 🔸گاهی این مصوبات غیرعلمی است، مصوبات زمان احمدی نژاد ۱۰۰ سال دیگر هم خیلی‌هایشان ممکن است اجرا نشوند چه برسد به این‌ها. 🔹اصولا هر مصوبه‌ای براساس درآمد و پولی که دولت دارد در قانون بودجه می‌آید؛ اگر قرار است وعده‌ای داده شود و مصوبه‌ای شکل بگیرد باید بیاید در بودجه وقتی در بودجه نمی‌آید یعنی پولی وجود ندارد و در نتیجه توقع ایجاد می‌کند که عدم اجرای آن هم نتیجه‌اش افزایش نارضایتی مردم خواهد بود). واقعا خجالت بکشید و از خدا بترسید اگر به قبر و قیامت اعتقاد دارید.
در حاشیه