فرماندار رودسر عنوان کرد:

پیک جدید کرونا در رودسر کنترل شد/ برخی از ادارات در سال گذشته برنامه قابل قبولی ارائه ندادند

فرماندار رودسر به وقوع پیک جدیدی از بیماری کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت:  خوشبختانه موج جدید این ویروس در رودسر رشد نکرده  و تلفات بیماری کاهش پیدا کرده است.

پیک جدید کرونا در رودسر کنترل شد/ برخی از ادارات در سال گذشته برنامه قابل قبولی ارائه ندادند

به گزارش ۸دی،  حسین اسماعیل پور در جلسه شورای ادای شهرستان اظهارکرد: تمام دستگاه های اجرایی در این مدت بویژه در زمان شیوع کرونا کمک های بسیاری انجام دادند، همچنین مردم و رسانه ها بویژه رسانه های در شهرستان در کنترل شایعات کمک بسیاری کردند.

وی تصریح کرد: کمک های امنیتی این دوره بسیار جدی و سخت بوده است، بسیاری از کارکنان نهادهای اطلاعاتی شبانه روز برای حفظ امنیت شهرستان تلاش کردند.

فرماندار رودسر با اشاره به این که سال گذشته را سال برنامه نامگذاری کردیم گفت: ۷۱.۵ درصد از برنامه هایی که در سال ۹۸ باید اجرایی می کردیم، اجرایی شد.

وی ثبت جهانی چادر شب قاسم آباد را یک اقدام مهم و ملی عنوان کرد و افزود:  حذف کاغذ و صرفه جویی در مصرف کاغذ که خیلی موثر واقع شد و ایجاد بانک اطلاعات جامع اقتصادی، فرهنگی روستاها از اقدامات زیربنایی فرمانداری رودسر در سال گذشته بود.

فرماندار رودسر ادامه داد: تقریبا ۳۰ درصد فضای شهری سال گذشته کار ساخت آن انجام شد و قرار است در یک برنامه ۳ ساله به ۱۰۰ درصد برسانیم تا پایان ۱۴۰۰ به اتمام برسانیم.

اسماعیل پور ادامه داد:  یکی از کارهای مهم سال گذشته که توانست بخشی از مشکلات را حل کند ساماندهی رودخانه ها بود و بالای ۹۰ درصد موفقیت آمیز بوده است.

وی به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: کمک های مردم و خیرین باعث شد با شیوع کرونا در شهرستان مقابله کنیم، این بیماری هنوز تمام نشده است و باید همه بهداشت فردی را رعایت کنند.

فرماندار رودسر به وقوع پیک جدیدی از بیماری کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت:  خوشبختانه موج جدید این ویروس در رودسر رشد نکرده  و تلفات بیماری کاهش پیدا کرده است.

وی با تقدیر از شهرداری رودسر برای انجام کارهای مطالعاتی و برنامه ریزی برای تغییرات در خیابان اصلی و بازار رودسر گفت: شهرداری یک طرح مطالعاتی انجام داد ۱۱ جلسه برگزار شد و شکل جدید بازار و آرامگاهی که ساخته می شود طراحی شد، این کار ارشمندی است که حدود ۶ ماه دیگر ثمره آن را میبینید.

فرماندار رودسر با بیان اینکه برخی از ادارات در سال گذشته برنامه قابل قبولی ارائه ندادند و برخی بیش از انتظار عمل کردند، افزود: باید به صرفه جویی در مصارف توجه ویژه داشت اگر بودجه پارسال را برای امسال اختصاص دهند با توجه به تورم عملا بودجه قابل برنامه ریزی نیست و وقتی بودجه محدود میشود مصارف هم محدود می شود.

تصاویر مریم بزرگی را از جلسه شورای اداری رودسر مشاهده کنید:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه