قریب به ۳ هزار بسته کمک معیشتی توسط اوقاف گیلان بین نیازمندان توزیع شد

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز دو هزار و ۸۲۲ بسته مواد غذایی و اقلام ضروری در قالب بن کالا بسته های معیشتی و ارزاق بین نیازمندان توزیع شد.

قریب به ۳ هزار بسته کمک معیشتی توسط اوقاف گیلان بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام ستار علیزاده اظهار کرد: به همت ادارات اوقاف سراسر استان از آغاز بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا ۱۳هزار و ۴۶ بسته سلامتی شامل مواد شوینده و ضد عفونی کننده، ماسک و ژل ضدعفونی کننده در مناطق محروم استان توزیع شده است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: برای تهیه این اقلام بهداشتی ۵۴۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از محل موقوفات و کمک‌های خیرین هزینه شده است.

وی خاطرنشان ساخت: به همت ادارات اوقاف سراسر استان از آغاز بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه گیلان راه اندازی شده است.
علیزاده گفت: این کارگاه‌های تولید ماسک در شهرستان‌های آستارا، رودسر، رشت، آستانه اشرفیه، صومعه سرا، لنگرود و آستانه اشرفیه واقع شده‌اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با بسیج خدام افتخاری و به بهره گیری از ظرفیت خیرین از ابتدای شیوع کرونا در گیلان ۱۰۵ هزار ماسک در بقاع متبرکه با هزینه ۹۰ میلیون تومان تولید و توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف گیلان اظهار کرد: تولید ماسک در بقاع متبرکه و توزیع در مناطق محروم و بیمارستان‌ها تا از بین رفتن اپیدمی کرونا ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: ادارات اوقاف گیلان با همکاری هیئت امنا و خدام افتخاری بقاع متبرکه برای کمک به کسانی که در این ایام با سختی در تامین معیشت مواجه شده اند اقدام به تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی نموده است.

علیزاده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز دو هزار و ۸۲۲ بسته مواد غذایی و اقلام ضروری در قالب بن کالا بسته های معیشتی و ارزاق بین نیازمندان توزیع شد.

وی اعلام کرد: تهیه این بسته‌های معیشتی و حمایتی ۴۵۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان میلیون تومان هزینه داشته که از کمک‌های خیرین و عواید موقوفات با نیات مرتبط انجام شده است.

مدیرکل اوقاف گیلان اظهار داشت: از محل موقوفات دارای نیات مرتبط در شهرستانهای رشت، لاهیجان و رودسر نان صلواتی در برخی محلات کم برخوردار توزیع شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه