برگزیدگان مسابقات استانی قرآن کریم گیلان معرفی شدند+ اسامی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف استان گیلان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

برگزیدگان مسابقات استانی قرآن کریم گیلان معرفی شدند+ اسامی

به گزارش ۸دی،محمد مهدی قربانیان، اعلام کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف استان گیلان که از روز چهارشنبه در آستان خواهر امام رشت آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان در ادامه گفت: در رشته حفظ پنج جز خواهران ، معصومه بیژن از بندرانزلی، گوهر حبیب پور از رودسر لیلا محمدی از رشت به رتبه های اول تا سوم دست پیدا کردند.

وی افزود: در رشته حفظ ۱۰ جزء خواهران، خورشید دریایی از رودسر، زینب سوری از رشت و صغری آزادیان از رودسر و در رشته حفظ ۲۰ جزء، زکیه صابر از رشت، کبری خوش سرشت از لنگرود و مطهره صفایی از شفت، رتبه های برتر را کسب کردند.
قربانیان اظهار داشت: در رشت حفظ کل خواهران، سوگند رفیع زاده از رشت، محبوبه شیخی از تالش، سمانه سادات خاندوستی از رشت و در رشته ترتیل خواهران، هانیه کریمی خوشحال از لاهیجان، مریم صنعتی لنگرود و فاطمه قاری ماسال مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
وی گفت: در رشته قرائت خواهران نیز سمیه آصفی از تالش، زینب پیدا از آستارا زهرا خورشیدی از بندرانزلی اول تا سوم شدند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به رتبه های برتر بخش برادران، اعلام کرد: در رشته حفظ پنج جزء، محمد جواد سلیمانی از آستانه اشرفیه، یاور پور اصغری ازتالش و محمد صالح صابر از رشت و در رشته حفظ ۱۰ جزء، مرتضی نجفی از رودسر، مجتبی خاوند کار از بندرانزلی و علی محمد نژاد از لاهیجان حائز رتبه های برتر شدند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء سید مهدی اتقیا و محمد هادی مجد پور از بندرانزلی و محمد جواد طوافی از لاهیجان و در رشته حفظ کل، حمید رضا علیمحمدی از آستانه اشرفیه، رضا جانی پور از لاهیجان و محمد جواد کرمی از تالش رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
قربانیان خاطرنشان کرد: در رشته اذان، علی اکبر زراعتی از لنگرود، حسین یزدانی رشت و محمد رسول اجتماعی از بندرانزلی نفرات برتر شناخته شدند.
وی گفت: در رشته ترتیل، محمد رضا حسین پور از لاهیجان، محمد حسین ایزدی و کمیل همتی از رشت و در رشته قرائت، مرتضی خدا بخشی پور وعیسی صدفی از بندرانزلی و ابراهیم فلاح تبسم چهره از آستانه اشرفیه رتبه های برتر را به دست آوردند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه ۱۲ نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقه‌های قرآن کریم به مرحله کشوری راه می‌یابند، اظهار کرد: مسابقات قرآنی کشوری در مهر ماه، به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه