عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس:

جانفشانی های نیروهای پاسدار و بسیجی در مواردی به قیمت جان آنها تمام شد

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جانفشانی های نیروهای پاسدار و بسیجی در مواردی به قیمت جان آنها تمام شده است، گفت: همدلی و همراهی پاسداران تا جایی است که همانند دوران جنگ برای باز کردن گره کار مردم جان خود را به خطر انداخته و در مواردی جان خود را از دست داده اند تا مردم در کمال آسایش و سلامتی باشند.

جانفشانی های نیروهای پاسدار و بسیجی در مواردی به قیمت جان آنها تمام شد

به گزارش هشت دی، جبار کوچکی زاده با بیان اینکه در تقویم سالانه کشور روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز گرامیداشت پاسداران نامگذاری شده است، افزود: در تاریخ تشیع ویژگی‌هایی همچون شهادت طلبی، شهامت، از خودگذشتگی و ایثار صفات برجسته ای است که اوج آن در امام حسین (ع) متجلی شده است، بر همین اساس نامگذاری روز ولادت آن امام به نام روز پاسدار بر این مبنا بوده تا پاسداران متصف به صفاتی از این دست باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی به طور قطع در چند دهه پیروزی انقلاب با بهره گیری از الگوی ایثار و مقاومت به ایفای وظایف پرداخته اند ادامه داد: در پی همین روحیه از خودگذشتگی و مقاومت پاسداران بود که کشور در بسیاری مقاطع توانست از بن بست های پیش رو خارج شود.

وی با یادآوری حضور ایثارگرانه پاسداران در عرصه های مختلف، تاکید کرد: پاسداران سپاه علاوه بر حضور جدی در عرصه جنگ، در زمان صلح نیز هر زمان که مشکلی اعم از سیل، زلزله، بیماری و … آسایش مردم را تهدید کرده با ورود به میدان گره ها را باز کردند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه جانفشانی های نیروهای پاسدار و بسیجی در مواردی به قیمت جان آنها تمام شده است، افزود: همدلی و همراهی پاسداران تا جایی است که همانند دوران جنگ برای باز کردن گره کار مردم جان خود را به خطر انداخته و در مواردی جان خود را از دست داده اند تا مردم در کمال آسایش و سلامتی باشند.

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس شورای اسلامی تولیدات دفاعی مجهز و پیشرفته را از دیگر نشانه های روحیه مقاومت و ایثارگری پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: در پی همین روحیه است که پاسداران ما موفق به ساخت موشک های بومی بسیار پیشرفته شدند به طوریکه دل دشمنان را به لرزه در آورده است، با مشاهده و الگو گرفتن از پاسداران انقلاب اسلامی به طور قطع خواهیم توانست در تحقق شعار سال به نام جهش تولید گامی موثر و بلند برداریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه