مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان: از بهره برداری ۴۴ پروژه خبر داد

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از بهره برداری از ۴۴ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در گیلان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان: از بهره برداری ۴۴ پروژه خبر داد

به گزارش ۸دی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب، اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، ۴۴ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتباری بالغ بر ۷۴۱ میلیارد ریال در گیلان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان افزود: این تعداد پروژه ها شامل ارتقا و راه اندازی سایت های نسل سوم و چهارم تلفن همراه، توسعه شبکه انتقال فیبرنوری شهری و روستایی و احداث ساختمان پشتیبانی فنی می باشد که به بهره برداری می رسد.

وی افزود: توسعه زیرساخت فیبر نوری در سطح استان توسط شرکت مخابرات ایران با اعتباری بالغ بر ۳۷۶ میلیارد ریال، ارتقا ۱۶ سایت همراه اول با اعتبار ۷۶ میلیارد ریال، ارتقا ۱۲ سایت و راه اندازی ۱۳ سایت جدید با اعتباری بالغ بر ۲۵۹ میلیارد ریال، اجرای ۶۱ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته از محل اعتبارات USO با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال و همچنین بهره برداری از ساختمان فنی شرکت ارتباطات زیرساخت در شهر آستارا با اعتباری بالغ بر ۱۲.۵ میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاحی در دهه مبارک فجر است.

توکلی ضمن تشکر از همکاری دستگاه ها در اجرای پروژه های مذکور، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها کیفیت ارتباطات و دسترسی مردم برای برخورداری از خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات ارتقای مناسب خواهد یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه