مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

شرمنده خانواده‌های شهدای سانحه هوایی هستیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: واقعا شهادت جمعی از هموطنانمان در این حادثه اتفاق بسیار تلخی بود و فرمانده کل سپاه و فرمانده هوا و فضای سپاه نیز بعد از آن حادثه هواپیما اوکراینی ابراز شرمندگی کردند و ما نیز شرمنده خانواده های شهدا حادثه هواپیما هستیم.

شرمنده خانواده‌های شهدای سانحه هوایی هستیم

به گزارش ۸دی حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت در مهدیه رشت با بیان اینکه خداوند در قرآن به مکر و توطئه دشمنان اسلام اشاره کرده اظهار داشت: قرآن به ما درس ایثار و شهادت می دهد و برای یک دوره خاص نازل نشده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برای قرآن کریم می توان هرسال تفسیر نوشت عنوان داشت: خداوند بارها در قرآن به مکر و فتنه انگیزی دشمنان اشاره کرده و این مسئله در آیه ۳۰ انفال و ۲۰۷ سوره بقره قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه شرایطی که امروز ایران اسلامی دارد به مانند عصر پیامبر است گفت: دشمنان در شب لیله المبید قصد جان پیامبر را کردند و قصد داشتن که پیامبر را به بند بکشند و امروز دشمنان انقلاب اسلامی نیز ۴۰ سال است که با چند استراتژی در تلاش هستند به انقلاب ما ضربه بزند و یا با فشار ایران اسلامی را همراه خود کند.

تسخیری با اشاره به اینکه دشمن در زمان پیامبر نیز وقتی دیدند که پیامبر با آن ها همراه نمی شود قصد جان پیامبر را کردند تصریح کرد: در زمان پیامبر ۴۰ قبیله متحد شدند که پیامبر را به قتل برسانند اما وقتی شب مورد نظر فرا رسید امام علی (ع) در جای پیامبر خوابید و هیچ سوالی نکرد جز اینکه که آیا با خوابیدن من جان رسول الله و انقلاب حفظ می شود و سردار سلیمانی نیز علی رغم تهدیدات دشمن، باز هم به معرکه رفت و از مرگ در راه خدا هیچ ترسی نداشت.

وی با بیان اینکه امروز نیز دشمن با ائتلاف جهانی درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند گفت: ما ۴۰ سال است که در مقابل دشمنان ایستاده ایم و انقلاب اسلامی ایران درصدد صدور انقلاب اسلامی به دنیا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن اگر نتواند اهداف خود را پیاده کند طرح خروج را برنامه ریزی می کند بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در دل اروپا است و دشمن امروز به همین دلیل از انقلاب اسلامی ایران ترسیده است.

تسخیری با بیان اینکه دشمن درصدد این است که ما را خلع سلاح کند و قدرت ایران اسلامی را کاهش دهد افزود: شهادت سردار سلیمانی قدرت وحدت مردم را به دنیا نشان داد و ۷۰ سال کسی جرئت نمی کرد به سمت پایگاه های نظامی آمریکا حمله کند و این فقط قدرت انقلاب اسلامی ایران بود که آمریکا را لرزاند.

وی با اشاره به اینکه هدف از حمله موشکی به پایگاه های آمریکا نشان دادن قدرت ایران اسلامی بود تصریح کرد: امروز دنیا متوجه قدرت جمهوری اسلامی ایران شده است و به همین دلیل دلیل از ایران اسلامی ترس دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به حادثه هواپیمای اوکراینی گفت: واقعا شهادت جمعی از هموطنانمان در این حادثه اتفاق بسیار تلخی بود و فرمانده کل سپاه و فرمانده هوا و فضای سپاه نیز بعد از آن حادثه هواپیما اوکراینی ابراز شرمندگی کردند و ما نیز شرمنده خانواده های شهدا حادثه هواپیما هستیم.

تسخیری با بیان اینکه حادثه اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی سهوی بود خاطرنشان کرد: عده ای که در این دو روز با ادعا عزاداری برای شهدا حادثه هواپیما ، شعارهای هنجارشکنانه سر دادند از حمایت های آمریکایی ها و دشمنان انقلاب برخوردار هستند.

منبع: بسیج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه