سردار جعفری: بعد از تثبیت جبهه مقاومت در منطقه، نگران شهادت “حاج قاسم” بودم

سردار جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران با بیان اینکه بارها به حاج قاسم به خاطر آرزوی شهادتش، می گفتم که انقلاب و حضرت آقا به تو نیاز دارد آنقدر به خدا اصرار نکن، گفت: بعد از تثبیت جبهه مقاومت در منطقه همیشه نگران بودم که خواسته شهادت حاج قاسم عملی شود.

سردار جعفری: بعد از تثبیت جبهه مقاومت در منطقه، نگران شهادت “حاج قاسم” بودم

به گزارش ۸دی، سردار عزیز جعفری در بخشی از سخنانش در برنامه تلویزیونی شبکه ۳ با بیان اینکه سردار سلیمانی با شهدا؛ لباس و خاطرات آنها عشق می کرد، اظهارکرد: سردار حاج قاسم سلیمانی یک شهید زنده به تمام معنا بود.

وی با بیان اینکه از سال ۶۸ که جنگ تمام شود آرزوی شهادت داشت و به آن نرسید خیلی سخت است، تصریح کرد: بارها به سردار می گفتم که انقلاب و مقام معظم رهبری به تو نیاز دارد آنقدر به خدا اصرار نکن، زیرا قبل از اینکه شهدا عاشق خدا باشند خدا عاشق آنهاست، شهدا کاری می کنند که خدا عاشق آنها می شود.

فرمانده سابق سپاه پاسداران ادامه داد: خدا آنقدر شهدا را دوست دارد اگر خواسته ای داشته باشند خدا به حرف آنها گوش می دهد.

جعفری در خصوص ویژگی های سردار سلیمانی و عملیات های او، گفت: وقتی کار داعش را تمام کرد اقتدار اسلام و مقاومت اسلامی را به همه دنیا نشان داد و به عبارت دیگر تمام نقشه های آمریکایی ها را در منطقه بهم زد و با شکست مواجه کرد.

وی تصریح کرد: با اقداماتی که سردار سلیمانی در منطقه انجام داد یک نوع مقاومت اسلامی در منطقه تثبیت شده است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: تثبیت مقاومت در سوریه مشخص چرا چون همه توان خود را برای مقابله با داعش گذاشته اند و داعش را شکست دادند.

وی بیان کرد: همچنین مقاومت در عراق هم پیروز شد و قدرت منطقه ای مقاومت اسلام تثبیت شد.

سردار جعفری با بیان اینکه بعد از تثبیت جبهه مقاومت در منطقه همیشه نگران بودم که خواسته شهادت حاج قاسم عملی شود، افزود: اقتدار و عظمت قدرت دفاعی انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی برای همه دنیا ثابت شد و نگرانی بنده برای شهادت و خواسته او اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در مقطعی این اتفاق افتاد که ثبات منطقه ای و قدرت تثبیت و ثابت شده است واقعا خدا دشمنان ما را احمق آفریده که درک نمی توانند کنند که قدرتی که در اسلام نهفته است و هر چه بیشتر در ابعاد نظامی، دفاعی و امنیتی تحریک کنند این قدرت بیشتر تثبیت می شود که این نتیجه ۴۰ سال اقتدار انقلاب اسلامی و تحریک های دشمنان است.

فرمانده سابق سپاه با بیان اینکه این راه ذره ای دچار خدشه نمی شود و سرعت می گیرد، گفت: حاج قاسم های بسیاری هستند که هم دوستان هم دشمنان خواهند دید.

وی خاطرنشان کرد: فضای منطقه وارد فاز جدیدی شده است و شهادت و خون شهدایی که ریخته حتما به نتیجه می رسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه