پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان رهبری و مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

آیت الله رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری و مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت حاج قاسم را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان رهبری و مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

به گزارش ۸دی در پیام تسلیت آیت الله رضا رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: شهادت هنر مردان خداست ، این جمله ماندگار، بیدارگر امت اسلام در عصر حاضر خمینی کبیر است

یاران خمینی در ایران ، عراق و همه سرزمین های اسلامی ، برای تحقق آرمان های والای اسلام عزیز عمر خود را به مجاهدت فی سبیل الله می گذرانند و در شوق دیدار حضرت حق بر یکدیگر سبقت می گیرند.

اینک جمع دیگری از این مجاهدان به یاران شهید خود پیوستند که نگین درخشان آنان سردار رشید و بین المللی اسلام حاج قاسم سلیمانی و مبارز نستوه و با بصیرت حاج ابو مهدی المهندس بودند.
اینان شهادت را فخر خود می دانستند و چه نیکو در راه حفظ و حراست از گفتمان مقاومت و آرمان های انقلاب اسلامی و به هنگام ماموریت مستشاری به آرزوی خود رسیدند.

اینجانب شهادت این سرافرازان بزرگ را به محضر مبارک صاحب عزای اصلی امام زمان (عج) و نیز مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، حشد الشعبی ، ۲ ملت بزرگ ایران و عراق و همه آحاد امت اسلامی، به ویژه خانواده های معزز این شهدا تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان حشر با سید الشهدا و برای بازماندگان صبر و سلوان را از خدای متعال مسئلت می نمایم.

 

همچنین در پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.
کارنامه خدمات و مجاهدتهای آن شهید عزیز مصداق تحقق آیه شریفه “و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنه عرفها لهم” است، که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.
اینجانبان شهادت این سردار دلاور، چهره بین المللی مقاومت را به محضر حضرت ولی عصر (عج )، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفته، برای آن مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسالت می نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه