هیچ سرباز نظامی آمریکایی دیگر امنیت نخواهد داشت/ شهادت لباسی برای قامت مردان بزرگ تاریخ است

امام جمعه رشت با بیان اینکه برای سردار سلیمانی همین مقام والای شهادت لایق بود بیان کرد: رهبر انقلاب روزی که مدال ذوالفقار را به سردار داد خبر از چنین روزی داده بودند.

هیچ سرباز نظامی آمریکایی دیگر امنیت نخواهد داشت/ شهادت لباسی برای قامت مردان بزرگ تاریخ است

به گزارش خبرنگار ۸دی، آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت در خطبه اول نماز عبادی_ سیاسی این هفته با بیان اینکه در اسلام و مکتب اسلام به ویژه شیعه از جایگاه والا و مقدس برخوردار است اظهار کرد: این واژه و مفهوم را فقط اهالی معرفت و اهل بصیرت میدانند و تشخیص میدهند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام، کیان آن در سایه خون های دلاور مردان جامعه اهالی اسلامی زنده ماند گفت: انقلاب از روزهای نخست شخصیت های فرهیخته ای چون شهید مطهری را در راه خود فدا کرد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه روزهایی را گذراندیم که با هر پیچاندن رادیو خبر شهادت یک بزرگ‌مرد به ما می‌رسید افزود: این انقلاب روزهای سختی را طی کرد و برای بقای خود نیازمند چنین روزهایی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تاریخ گلگون بار اسلام با بیان اینکه در درون جامعه اسلامی رهبرانی از سوی خداوند عنایت شدند که هر کدام مانند کوهی راسخ در برابر حوادث ایستادگی کردند افزود: جامعه اسلامی باید همینگونه باشد و در طول ایام اقتدار خود و ایجاد تمدن بشر ناگزیر به تحمل این چنین حوادث تلخی است.

وی در خطبه دوم با اشاره به اینکه حادثه تلخ ساعت ۱بامداد شب گذشته دل همه ملت ایران و آزادی خواهان را آزرده کرد گفت: شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب، همه آزادی خواهان جهان را غمگین کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برای سردار سلیمانی همین مقام والای شهادت لایق بود بیان کرد: رهبر انقلاب روزی که مدال ذوالفقار را به سردار داد خبر از چنین روزی داده بودند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دنیای اسلامی با شهادت این ژنرال از انسجامی برخوردار شد و نفرت ها از دولت جنایت کار آمریکا افزون تر شد گفت: سردمداران جنایت کار آمریکا و صهیونیست چنان در این ایام در حال دق مرگ شدن هستند که تاب این شرایط را نیاوردند.

امام جمعه رشت رزمایش مرکب نیروی دریایی جمهوری اسلامی همراه دو کشور قدرتمند در آسیا و خانور میانه و جنوب شرقی آسیا، ضعف اقتدار و انشقاق در دولت عراق، کریدور مقاومت را از دلایل خشم بسیار آمریکا دانست و ادامه داد: حمله به مرکز حشد الشعبی عراق و حادثه هولناک دیشب از این دلایل بود اما دیگر دوران افول خود را طی میکند‌

وی با تاکید بر اینکه تحلیل گران داخلی آمریکا اذعان دارند این دولت دیگر رأی نخواهد داشت افزود: آنها تصور می‌کنند که پس از این اتفاق شوم ما مشغول داخل هستیم و نمی‌توانیم نقش فعال در عراق داشته باشیم.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: در حالی که نتوانستند لبنان را دستخوش حواشی کنند و در عراق پی در پی دواعش شکست خورد و تلاش یک ساله آنها در چند ساعت نابود شد باعث شد تا در دنیا توسری خور شوند که این عزلت گیری را تا سالها نمی توانند جمع کنند.

وی با بیان اینکه همه سیاست مداران آمریکا در تحلیل ها ایران را برنده میدان می‌دانند افزود: شهادت لباسی برای قامت مردان بزرگ تاریخ است.

امام جمعه رشت با اشاره به دشمنان قداره کش ملت مظلوم و مستضعف و قدرتمند ایران اسلامی گفت: ده ها و صد ها سردار سلیمانی را در میان نیروهای مسلح اسلامی و به ویژه سپاه داریم که هرکدام آرام وارد عرصه شده و قدرتمندانه برای دفاع از جبهه مقاومت در همین جبهه برمیخیزند.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: آمریکایی ها بدانند از امروز به بعد هیچ سرباز نظامی آمریکایی در هیچ کجای دنیا دیگر امنیت نخواهند داشت و با شهادت سردار سلیمانی رهبر ما محبوب دلها شد زیرا در پی آروزی شهادت سردار سلیمانی فرمودند: انشالله در وقت مناسب مقتضی خواهد شد و بار دیگر ثابت شد که رهبر ما هر حرفی را با علم بر زبان می آورد.

وی با تاکید بر اینکه شهید ابومهدی مهندس تربیت شده ایران و برای مردم عراق ناجی بود گفت: شهادت این دو سردار بزرگ را به رهبر انقلاب، مردم دلسوخته و داغدار تسلیت میگویم و شما افتخار دارید که چنین فرزندی در فرزندان شما به تمام جهان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه