امام جمعه آستارا:

نامزدهای انتخابات مجلس از فخرفروشی و صرف هزینه های گزاف تبلیغاتی پرهیز کنند

امام جمعه آستارا گفت: نامزدهای انتخابات مجلس از فخرفروشی و صرف هزینه های گزاف تبلیغاتی پرهیز کنند و وظیفه ما فراهم کردن بسترهای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

نامزدهای انتخابات مجلس از فخرفروشی و صرف هزینه های گزاف تبلیغاتی پرهیز کنند

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ دشمنان خارجی با همکاری مزدوران داخلی قصد براندازی جمهوی اسلامی را داشتند اما با مدیریت مقام معظم رهبری و میثاق امت با ولایت، بساط فتنه گران برچیده شد.

وی بیان کرد: خسارت های زیادی در طول هشت ماه جنگ نرم دشمن در فتنه ۸۸ به کشور وارد شد اما بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری، برای ثبیت انقلاب خون های زیادی ریخته شده و آینده نظام روشن است.

امام جمعه آستارا گفت: بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در حماسه ۹ دی سال ۸۸ تجلی یافت و این روز، نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات مجلس از فخرفروشی و صرف هزینه های گزاف تبلیغاتی پرهیز کنند و وظیفه ما فراهم کردن بسترهای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی، گفت: آگاهی دادن به مردم و ریشه کن کردن بی سوادی از هدف های تشکیل این نهاد به دستور امام خمینی (ره) بود.

وی خاطرنشان کرد: امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه از نامزد خاصی در انتخابات مجلس شورای اسلامی جانبداری نمی کنند و عضو ستاد نماز جمعه در صورت هواداری از داوطلبان، باید از مسئولیت در ستاد استعفا دهد و داوطلبان نیز برای دریافت توصیه نامه به دفتر امام جمعه مراجعه نکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه