مدیر بهداشت و درمان آستارا:

بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز آستارا سفیر سلامت شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: ۲ هزار و ۷۳۸ دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ سلامت و پیشگیری از بیماری در مدارس، در اجرای طرح سفیران سلامت مشارکت می‌کنند.

بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز آستارا سفیر سلامت شدند

به گزارش ۸دی، نظام عباسی یکشنبه با اعلام اینکه ۲ هزار و ۷۳۸ دانش آموز آستارا سفیر سلامت شدند،اظهار کرد: ارتقاء شاخص سلامت با اولویت فرهنگ تغذیه سالم، آموزش سبک زندگی سالم، آشنایی با بیماری ها و افزایش تحرک بدنی از هدف های طرح سفیران سلامت است.

وی افزود: با آگاهی دانش آموزان سطح سلامت محیط زندگی آنها ارتقاء خواهد یافت و شرکت در جلسات شورای مدرسه، نظارت بر فعالیت بوفه ها و بررسی بهداشت فردی دانش آموزان از وظایف سفیران سلامت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا ادامه داد: بسیاری از آسیب ها و مرگ و میرها بر اثر تغذیه نادرست و کم تحرکی است و فرهنگ تغذیه صحیح باید در بین دانش آموزان نهادینه شود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان از برنامه های خود مراقبتی استقبال می کنند و تشکیل شورای ارتقای سلامت در بین آنها، همایش جذب سفیران سلامت و آموزش های بهداشتی از برنامه های ترویج خود مراقبتی در مدارس است.

عباسی خاطرنشان کرد: به علت اهمیت سلامت دانش آموزان و برای جلوگیری از کمبود ریزمغذی ها در بدن آنها، طرح مکمل یاری با توزیع قرص ها و ویتامن های مربوطه در بین دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اجرا می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: ۲ هزار و ۷۳۸ دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان، با هدف ترویج فرهنگ سلامت و پیشگیری از بیماری در مدارس، در اجرای طرح سفیران سلامت مشارکت می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه