فرماندار فومن:

باید برای برندسازی محصولات و تولیدات و ماندگار کردن جشنواره های فرهنگی تلاش کرد

فرماندار فومن با اشاره به اهمیت شناساندن ظرفیت های فرهنگی شهرستان تاکید کرد: به جای برگزاری صرف جشنواره ها، باید برای برندسازی محصولات و تولیدات و ماندگار کردن این جشنواره ها و ثبت ابتکارات فرهنگی به نام شهرستان تلاش کرد.

باید برای برندسازی محصولات و تولیدات و ماندگار کردن جشنواره های فرهنگی تلاش کرد

به گزارش ۸دی، محمدرضا محسنی در  نشست با اعضاء شورای بخش فومن به نقش مهم و تاثیرگذار شورا به عنوان حلقه اتصال مردم و دولت اشاره و اظهارکرد: قانونگذار جایگاه رفیعی را در قانون اساسی برای شورای اسلامی تعیین نموده است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری میان دست اندرکاران، تعامل شورای بخش و بخشدار را رافع بسیاری از مشکلات دانست.

فرماندار فومن افزود: انتظار می رود بیشترین مشکلات روستاها توسط شوراهای بخش حل و فصل شود.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه بخشداران در رسیدگی به مسائل بخش، دهیاران را بازوان اجرایی بخشداران دانست.

فرماندار فومن همچنین از برگزاری نشست ها و جلسات آتی با اعضای شورای بخش و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت شناساندن ظرفیت های فرهنگی شهرستان تاکید کرد: به جای برگزاری صرف جشنواره ها، باید برای برندسازی محصولات و تولیدات و ماندگار کردن این جشنواره ها و ثبت ابتکارات فرهنگی به نام شهرستان تلاش کرد.

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه ورزش های بومی – محلی یکی دیگر از ویژگی های شاخص فرهنگی شهرستان فومن است و ریشه در تاریخ و فرهنگ این شهرستان دارد، ترویج و شناساندن چنین ویژگی هایی را حائز اهمیت دانست.

محسنی با اشاره به این که افزایش نشاط اجتماعی از مهم ترین مسائلی است که باید با برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری مختلف افزایش یابد، خواستار تلاش مضاعف دست اندرکاران امر شد.

در این دیدار هر یک از اعضای شورای بخش و همچنین بخشدار مرکزی ضمن ارائه گزارش عملکرد، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مطالبات خود را به سمع و نظر فرماندار شهرستان رساندند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه