کوچکی نژاد در گفتگو با 8دی:

ناامیدی مردم از مجلس را از نمایندگانی سؤال کنید که در قبال عملکرد دولت ساکت ماندند/ مجلس باید مستقل و مطالبه گر باشد

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: مجلس باید مستقل، پرسش گر و مطالبه گر باشد اما در مجلس دهم اکثریت نتوانستند مطالبات مردم را پاسخ دهند.

ناامیدی مردم از مجلس را از نمایندگانی سؤال کنید که در قبال عملکرد دولت ساکت ماندند/ مجلس باید مستقل و مطالبه گر باشد

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به عملکردش در مجلس دهم اعلام کرد: در مجلس دهم و در حوزه های مختلف همیشه سعی کردم به عنوان یک نماینده موافق عمل کنم.

وی تصریح کرد: در استان در کنار مدیران اجرایی توانستیم یک هماهنگی و همدلی ایجاد کنیم و در بحث زیر ساخت های استان و دیگر بخش ها به مدیران کمک کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس، افزود: فکر می کنم آنچه که به مردم گفته ایم صادقانه بود و در ۴ سال هم صادقانه تلاش کنیم و در جهت حل مشکلات مردم اقداماتی انجام دهیم.

** ناامیدی مردم از مجلس را از نمایندگانی سؤال کنید که در قبال عملکرد دولت ساکت ماندند

کوچکی نژاد در خصوص ناامیدی مردم از نمایندگان مجلس دهم، گفت: این را باید از نمایندگانی سؤال کنید که همراه دولت بودند و بسیاری از اشتباهات دولت را تأیید می کردند یا ساکت ماندند ما در مجلس دهم در اکثریت نبودیم و سعی کردیم که مطالبات مردم را پیگیری کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: مردم اعتراض دارند، نگرانند و گله مندند از نوع عملکرد مسئولین و در بخش های مختلف حق مردم است که سؤال کنند.

** اکثریت نمایندگان مجلس دهم نتوانستند مطالبات مردم را پاسخ دهند

وی تصریح کرد: مجلس باید مستقل، پرسش گر و مطالبه گر باشد چون مطالبات مجلس هم با اکثریت تحقق پیدا می کند اما در مجلس فعلی اکثریت نتوانستند مطالبات مردم را پاسخ دهند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه مردم نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند اما از عملکرد افراد نگران و گله مندند، بیان کرد: سعی کردم در سطح کشور و استان نظام جمهوری اسلامی را در همه ابعاد تقویت کنم.

وی بیان کرد: مردم مواضع بنده را در حوزه های کشوری و استانی شنیده اند سعی کردم از موضع مردم دفاع کنم و در صحنه انتخابات مشخص می شود که مردم عملکرد مرا قبول دارند یا خیر!

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: به دلیل ارتباطی که با مردم در روستا و شهر دارم ذات مردم را می دانم.

کوچکی نژاد در خصوص گرانی بنزین و حواشی هایی که بوجود آمد، اظهار کرد: مردم اصل نظام را قبول دارند و انتخابات را به عنوان تقویت کننده نظام می دانند.

وی افزود: درست است در موضوع بنزین عملکرد سران سه قوه و وزراء قابل دفاع نیست به همین دلیل مجلس طرح دو فوریتی دارد که ورود کند و وضعیت را اصلاح کند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه مجلس اصلا در جریان نبود، گفت: ۳ تا ۴ بار در مجلس بحث بنزین شد و هر بار مجلس به شدت مقابله کرد و رأی منفی داد.

وی در رابطه با پیش بینیِ حضور مردم در عرصه انتخابات، گفت: مردم در بحث انتخابات در طول این ۴۰ سال سعی کردند به وظیفه خود خوب عمل کنند و در همه مقاطعی که در فشار بودند سعی کردند در انتخابات شرکت کرده و آن را  پر شور برگزار کنند.

کوچکی نژاد بیان کرد: دولت در حوزه ارز اشتباهات بزرگی کرد که در تولید مشکل ایجاد شود و  به دنبال آن بیکاری افزایش یابد اما مردم به دنبال یک مجلس قدرتمند و پرتوان هستند که در جهت خواسته های مردم تشکیل شود و با دولت ها هیچگونه تعارفی نداشته باشد و آنجایی که منافع مردم اقتضاء می کند بتواند وظایف خود را نسبت به دولت افزایش دهد.

** بر انتصاب استاندار بومی تأکید داشتم اما این دولت است که تصمیم می گیرد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه در مجلس دهم به علت اینکه اکثر نمایندگان همفکر با دولت بودند آسیب های جدی داشتیم، گفت: بر انتصاب استاندار بومی تاکید داشتیم و نمایندگان در این بخش نقطه نظرات خود را اعلام کردند اما در انتخاب استاندار دولت تصمیم می گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث مدیریت شهری این مردم هستند که اعضای شورا را انتخاب می کنند و با این عملکرد ضعیف شورا و ۱۱ ماه بدون شهردار ماندن مشخص است که در آینده و در نوع گزینش شوراها تغییراتی می دهند.

وی خاطرنشان کرد: ضعف از شورا بوده و در بحث استاندار وزارت کشور تصمیم گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه