در گفت و گو با 8دی مطرح شد:

نصراله کوهستانی: از افتخاری عملکرد برجسته ای ندیده ام / پل ورودی شهر وسیله مانور تبلیغاتی شده است

داوطلب کاندیدای مجلس در حوزه فومن و شفت در گفت و گو با ۸دی با تصریح براینکه مردم نماینده ای از جنس خود می خواهند، گفت: پل ورودی شهر وسیله سو استفاده و مانور نمایندگان شده است.

نصراله کوهستانی: از افتخاری عملکرد برجسته ای ندیده ام / پل ورودی شهر وسیله مانور تبلیغاتی شده است

نصراله کوهستانی در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیانش اینکه مردم بخاطر انتخاب سرنوشت شان حضور حداکثری داشته باشند، گفت: نگاه بنده برای آینده منطقه فنی، علمی و برنامه محور است.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه برای تحول و توجه به مشکلات مردم آمده ام، افزود: جوانان و بانوان فومنی و شفتی مظلوم واقع شده اند.

وی با تصریح براینکه در دو دهه گذشته زیر ساخت های منطقه تغییری پیدا نکرده اند، اظهار داشت: به دنبال ژشت سیاسی و کسب رزومه ها نیستم.

وی با اشاره به اینکه بنده آمده ام تا با همراهی با مردم ماندگار شوم، خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم باید از مردم مشاوره بگیرند.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس با تاکید براینکه بنده از افتخاری عملکرد برجسته ای ندیدم، اضافه کرد: از دیگر نمایندگان گذشته هم چیزی ندیده ام.

کوهستانی با یادآوری اینکه محور های توسعه فومن و شفت هنوز تغییری نکرده اند، متذکرشد: نمایندگان فومن و شفت هنوز در امورات جاری گیر کرده اند.

نصراله کوهستانی با یادآوری اینکه امورات جاری باید توسط مدیران دولتی شهرستان انجام بگیرد، گفت: نماینده آینده قطعا تحول گرا خواهد بود.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس با تصریح براینکه مردم نماینده ای از جنس خود می خواهند، اضافه کرد: پل ورودی شهر وسیله سو استفاده و مانور نمایندگان شده است.

وی با اشاره به اینکه پل ورودی تنها مشکل مردم نیست، خاطرنشان کرد: مشکل اقتصاد و معیشت جوانان مهم تر از هر چیز دیگری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه