نماینده رشت در گفتگو با 8دی:

یک کاندیدای حزبی هستم/ مردم در مشکلات جامعه هم پای دولت بودند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در مشکلات جامعه هم پای دولت بودند و اعتقاد دارم ملت پشت مسئولین هستند

یک کاندیدای حزبی هستم/ مردم در مشکلات جامعه هم پای دولت بودند

محمد صادق حسنی پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص انتقادات موجود به عملکرد نمایندگان مجلس اظهارکرد: همیشه نقد وجود دارد اما شخصا می توانم سعی کنم که امانتدار خوبی برای مردم باشم و در حد توان خودم تا آنجا که بتوانم و صادقانه کار کنم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چه در توان داشتم ارائه دادم ،ادامه داد: در خدمت به مردم کم فروشی نکرده ام و امیدوارم شرمنده مردم نشوم.

عضو فراکسیون امید مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار ۸دی که “فکر می کنید در این دوره نیز از طریق پایگاه رای اصلاح طلبان به مجلس راه می یابید”، گفت: مردم قضاوت کننده خوبی هستند و آدم خود را می شناسند، من نمی توانم قضاوت کنم و قضاوت را باید بر عهده مردم گذاشت.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور گفت: مردم ۴۰ سال است که تلاش می کنند و پشت انقلاب خود هستند، ۸ سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب خاک بدست دشمنان بیافتد.

نماینده مردم رشت ادامه داد: مردم در مشکلات جامعه هم پای دولت بودند و اعتقاد دارم ملت پشت مسئولین هستند و در تصمیم گیری ها سعی می کنند حضور داشته باشند.

حسنی با اشاره به گرایش سیاسی خود خاطرنشان کرد: در مورد تعهدات یک کاندیدای حزبی هستم و در چهارچوب حزب خودم  اصلاحات تعهد دارم و برای حزب خودم فعالیت کردم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه