اظهار نظر تأمل برانگیزه استاندار اردبیل در خصوص جدا شدن آستارا از گیلان!!!

استاندار اردبیل گفت: الحاق آستارا به اردبیل ایده خوبی است که باید از سوی نمایندگان و خود اصحاب رسانه در سفر رئیس جمهور مطرح شود.

اظهار نظر تأمل برانگیزه استاندار اردبیل در خصوص جدا شدن آستارا از گیلان!!!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، استاندار اردبیل طی گفتگویی با یکی از خبرگزاری ها اظهار داشت: الحاق آستارا به اردبیل ایده خوبی است که باید پیگیری شود.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه بیشترین مراجعات مردم آستارا به اردبیل انجام می‌شود و حتی آنها برای درمان و خرید و تامین بسیاری از مایحتاج خود به دلیل مسافت کم به اردبیل سفر می‌کنند به نظر می‌رسد مردم آستارا خود راغب باشند تا به اردبیل ملحق شوند که این الحاق به سود ما نیز خواهد بود و ما قادر خواهیم بود تا به دریا و سواحل خزر اتصال پیدا کنیم.

وی با استقبال از این ایده و طرح آن در سفر رئیس جمهور گفت: البته نباید در این زمینه به مانند برخی حرکت‌های قبلی نسنجیده و نپخته عمل کنیم بلکه بهتر است با طمأنینه بیشتر در این زمینه اقدام شود.

حال اینکه اقدامی با طمأنینه قرار است با درایت استاندار اردبیل صورت گیرد، آیا مردم آستارا خود خواهان این جدایی از این استان خواهند بود یا اینکه سرنوشت جغرافیای سیاسی شهرستانشان را به دست نیروها و قدرت ها می سپارند؟

Untitled

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه