امام جمعه موقت آستانه اشرفیه:

مسئولین در این شرایط اقتصادی کشور باید شبانه‌روزی فعالیت کنند

امام جمعه موقت آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه مسئولین در این شرایط اقتصادی کشور باید شبانه‌روزی فعالیت کنند، گفت: وقتی بنزین گران شده و کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برد مسئولین باید از خواب خود زده و شبانه‌روزی برای موفقیت و حل مشکلات کشور تلاش کنند زیرا این مردم بودند که با رهنوردهای مقام معظم رهبری فتنه اخیر را نابود کردند.

مسئولین در این شرایط اقتصادی کشور باید شبانه‌روزی فعالیت کنند

حجت‌الاسلام‌ آیت‌اللهی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه جایگاه بسیج در انقلاب بسیار بااهمیت است، اظهار کرد: وقتی امام راحل (ره) می‌گوید من دست و‌ بازوی بسیجیان را می‌بوسم‌ نشان‌دهنده نقش باارزش بسیج در انقلاب است زیرا این نهاد مردمی در بزنگاه‌های حساس به کمک انقلاب آمده و تا پای جان از این نظام دفاع کردند.

امام جمعه موقت آستانه اشرفیه با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: گذشته بسیج بسیار پرافتخار است زیرا در بسیاری از مواقع و موقع باز کردن معابر جنگی، بسیجیان حاضر در جبهه، داوطلبانه خود را آماده شهادت کرده و معابر را باز می‌کردند تا لشکر بتواند عبور کند.

آیت اللهی با تأکید بر نقش دشمن‌شناسی در حفظ انقلاب اسلامی بیان کرد: عده‌ای، از رژیم آل سعود و‌ رژیم صهیونیستی پول و منابع دریافت کرده تا کشور را به آشوب بکشند و از تمام راه‌ها برای انجام این کار به‌مانند آتش زدن بانک‌ها و پمپ‌بنزین دریغ نکردند.

وی با اذعان به اینکه مسئولین در این شرایط اقتصادی کشور باید شبانه‌روزی فعالیت کنند، تصریح کرد: وقتی بنزین گران شده و کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برد مسئولین باید از خواب خود زده و شبانه‌روزی برای موفقیت و حل مشکلات کشور تلاش کنند زیرا این مردم بودند که با رهنوردهای مقام معظم رهبری فتنه اخیر را نابود کردند.

امام جمعه موقت آستانه اشرفیه با تأکید بر انجام سفارش به تقوا توسط مؤمنان افزود: هرکسی خود را پیش‌نماز مردم می‌داند اول باید خود و دینش را ساخته و بعداً مردم را به تقوا دعوت کند زیرا در غیر این صورت انسان جذب صحبت‌های او نمی‌شوند.

آیت اللهی لازمه دینداری مردم را داشتن پیشوایی مؤمن و با اخلاص عنوان کرد و گفت: در دوران مشروطه تلاش بسیار زیادی در خصوص افزایش دین در جامعه رخ داد ولی موفق به انجام آن نشدند ولی امام راحل (ره) با چهره با اخلاص و دین‌داری خود مردم را با خود همراه کرد و انقلاب اسلامی پیروز و رژیم طاغوت سرنگون شد.

وی با اذعان اینکه اطاعت از اهل‌بیت پیروی‌ کردن از پروردگار است، بیان کرد: انسان اگر در همه شرایط به اهل‌بیت توجه کرده و نماز شب‌های خود را فراموش نکند درواقع خدا را یاد و اطاعت کرده و در شب اول قبر قطعاً ائمه معصوم به داد این مؤمن می‌رسد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه